Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Tapt anrop på tlf

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tapt anrop, hva gjør du?
Jeg ringer tilbake når jeg har anledning. 45 60,00%
Jeg venter på at vedkommende ringer tilbake. 30 40,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-08, 17:05   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlf

Ringer ikke tilbake på hemmelig nummer.
Sjekker ukjente nr og ringer tilbake hvis det kjennes riktig. (Ringer f.eks. ikke tilbake hvis det er en elev; regner med at han/hun ringer tilbake hvis det er presserende.)
Ringer vanligvis tilbake eller sender ei melding hvis det er kjente.

Gammel 29-03-08, 17:07   #2
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg ringer tilbake hvis det er noen jeg kjenner.

Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:01   #3
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg ringer som regel opp igjen.

signerer

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 17:09   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke min oppgave å ringe tilbake. Var det noe viktig, prøver vedkommende på nytt senere.

Gammel 29-03-08, 17:11   #5
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg regner med at hvis det er noe viktig, prøver de sikkert igjen, så jeg ringer ikke tilbake hvis det ikke er noen i familien. Jeg lider av telefonvegring.

Gammel 29-03-08, 17:11   #6
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg sjekker telefonkatalogen.no for å finne ut hvem som har ringt (hvis nummeret er ukjent). Hvis det er noen jeg vil prate med ringer jeg opp, hvis ikke håper jeg de glemmer meg og ikke ringer tilbake

Gammel 29-03-08, 17:30   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett ringer jeg tilbake når jeg har anledning.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ringer ikke tilbake på hemmelig nummer.
.

Hvis det er hemmelig nummer er det vel rimelig vanskelig å ringe tilbake?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:38   #8
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ringer stort sett tilbake om det er anrop på mobilen. Den bruker jeg både på jobb og privat.
På fasttelefonen ringer jeg stort sett bare tilbake til kjente numre.

Gammel 30-03-08, 14:45   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Hvis det er hemmelig nummer er det vel rimelig vanskelig å ringe tilbake?

Hemmelig nummer betyr at den ikke har et navn registrert til nummeret. Skjult nummer derimot, det kan alle ha. Da blir det noe vanskelig å ringe tilbake ja.

Gammel 30-03-08, 15:10   #10
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg ringer tilbake hvis det er noen jeg kjenner.
Er det et ukjent nummer så sjekker jeg det på telefonkatalogen på nett, og ringer tilbake hvis jeg kjenner vedkommende eller hvis det er et firma vi er i kontakt med.

Gammel 30-03-08, 17:16   #11
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Noen ganger ringer jeg tilbake. Andre ganger ikke. Kommer an på hvem som ringer.

Gammel 06-04-08, 20:46   #12
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ringer sjelden tilbake til kjente, bortsett fra samboer. Regner med at de ringer tilbake. Er det ukjent nummer er jeg mer tilbøyelig til å ringe, ihvertfall hvis jeg ikke får treff på 1881 el.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 17:29   #13
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Jeg ringer stort sett tilbake. Kommer ann på hvem det er.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 17:31   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ringer tilbake ved leilighet. Med mindre det var en grunn til at jeg ikke tok telefonen i utgangspunktet. :siler samtaler:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 17:55   #15
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lider også av telefonvegring, og forventer at de ringer opp igjen.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 17:56   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ringer stort sett tilbake. Jeg har en vakttelefon, så hvis det er et ukjent nr., regner jeg med at det er en sånn.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:42   #17
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer an på. Er det et ukjent nr, og jeg ikke venter på noen telefon, ringer jeg ikke tilbake. Det kan like godt være en feiloppringing.

Er det et kjent nr., eller jeg venter på telefon fra en butikk eller lignende, ringer jeg umiddelbart tilbake.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:46   #18
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

nysgjerrig som jeg er, så ringer jeg alltid tilbake.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 19:38   #19
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer helt an på hvem det er....

Er det kjentfolk (lagrede nummer), så ringer jeg opp. Kjenner jeg ikke nummeret, så sjekker jeg det vanligvis på nett. Dersom det er en ukjent person, så lar jeg det være med det.

Mannen ringer opp til alle som har ringt han. Har blitt en del telefoner til div. sentralbord på han opp gjennom.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 20:12   #20
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ringer opp igjen når det passer, men noen ganger glemmer jeg det ut da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.