Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Tapt anrop på tlf

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tapt anrop, hva gjør du?
Jeg ringer tilbake når jeg har anledning. 45 60,00%
Jeg venter på at vedkommende ringer tilbake. 30 40,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-08, 16:31   #21
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlf

Jeg ringer tilbake ved leilighet. Med mindre det var en grunn til at jeg ikke tok telefonen i utgangspunktet. :siler samtaler:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 16:55   #22
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lider også av telefonvegring, og forventer at de ringer opp igjen.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 16:56   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ringer stort sett tilbake. Jeg har en vakttelefon, så hvis det er et ukjent nr., regner jeg med at det er en sånn.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 17:38   #24
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ringer stort sett tilbake om det er anrop på mobilen. Den bruker jeg både på jobb og privat.
På fasttelefonen ringer jeg stort sett bare tilbake til kjente numre.

Gammel 29-03-08, 17:42   #25
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer an på. Er det et ukjent nr, og jeg ikke venter på noen telefon, ringer jeg ikke tilbake. Det kan like godt være en feiloppringing.

Er det et kjent nr., eller jeg venter på telefon fra en butikk eller lignende, ringer jeg umiddelbart tilbake.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 17:46   #26
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

nysgjerrig som jeg er, så ringer jeg alltid tilbake.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:38   #27
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer helt an på hvem det er....

Er det kjentfolk (lagrede nummer), så ringer jeg opp. Kjenner jeg ikke nummeret, så sjekker jeg det vanligvis på nett. Dersom det er en ukjent person, så lar jeg det være med det.

Mannen ringer opp til alle som har ringt han. Har blitt en del telefoner til div. sentralbord på han opp gjennom.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:50   #28
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det kommer litt an på hvem som har ringt, det er ikke alltid jeg føler meg skravlete, eller har lyst til å snakke med vedkommende. Så jeg ser det an i grunnen.

Gammel 29-03-08, 19:12   #29
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ringer opp igjen når det passer, men noen ganger glemmer jeg det ut da.

Gammel 29-03-08, 19:13   #30
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Det kommer an på hvam som har ringt, og om jeg har lyst til å snakke med vedkommende.

Jeg tenker også slik at var det veldig viktig, ringer de vel ijgen.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 19:14   #31
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Det varierer.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 19:21   #32
LinKa
Passiv

Standard

Ringer opp igjen om det er noen nære venner eller familie som har ringt.

Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 19:31   #33
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Slår opp nummeret i telefonkatalog på nett. Dersom det er noen kjente ringer jeg opp. :tørr ikke ringe når jeg ikke vet hvem det er:

Gammel 29-03-08, 19:56   #34
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Har jeg Ett Tapt Anrop, går jeg inn i hemningsløs panikk og gjemmer meg i den største og mest forlatte lagerbygningen jeg finner mens jeg venter på min Skjebne.
*har sett for mange asiatiske grøssere*

Gammel 29-03-08, 22:55   #35
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg ringer tilbake om jeg er interessert i å snakke med personen.
Ukjente nummer sjekker jeg før jeg ringer tilbake.

Signerer denne.

Gammel 29-03-08, 22:59   #36
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kommer veldig an på hvem det er som har ringt.
Om det er noen jeg kjenner så ringer jeg som oftest opp igjen.
Er det ukjente så ringer jeg ikke opp igjen.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 23:07   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer an på hvem som ringer, og hvor lang tid det tar før jeg oppdager at noen har ringt. :svimete:

Gammel 29-03-08, 23:19   #38
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det kommer helt an på. Er det et nummer jeg ikke kjenner, sjekker jeg det på telefonkatalogen.no. Er det noen jeg kjenner, ringer jeg som regel tilbake raskt, men det kan også hende jeg venter til etter at jeg har spist etc.

Sånn gjør jeg det også.

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Hvis det er hemmelig nummer er det vel rimelig vanskelig å ringe tilbake?

He he, tenkte også dette når jeg leste innlegget.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det kommer an på hvem som ringer, og hvor lang tid det tar før jeg oppdager at noen har ringt. :svimete:

Det hender nok det tar noen timer her også ja...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 23:27   #39
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ringer alltid tilbake.

Gammel 29-03-08, 23:34   #40
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er ikke min oppgave å ringe tilbake. Var det noe viktig, prøver vedkommende på nytt senere.

Stort sett tenker jeg slik. Men hvis telefonen ringer og jeg ikke rakk å springe dit den lå før det sluttet å ringe, da ringer jeg som oftest tilbake. For da vet jeg at "avsender" sitter ved telefonen og er klar til å prate.
Er det gått lang tid siden anrop, kan det hende jeg lar være.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.