|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Polen og Hellas! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?To uker på Alcudia i begynnelsen av juli - ei uke sammen med to nabofamilier med unger som er jevngamle med våre barn og ei uke bare oss fire. Sunwing, barnebasseng, strand og standard Sydentur men så lenge ungene storkoser seg så har vi voksne også det helt topp
|
|
|
#23 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal to uker til Kreta samt bygge ut hytta, så da er vel mesteparten av sommeren gått. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?
Kanskje jeg skulle invitere på kaffe da.
|
|
|
#27 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi reiser til Kreta og skal bo på samme anlegg som vi har bodd et par ganger før. Gleder oss masse |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Aner ikke. Siden jeg er ferdig med studiene til sommeren og ikke aner når jeg får jobb, så har vi ingen spesielle planer. Vi skal nok være litt i kolonihagen og på hytta, så frå vi håpe jeg får en godt betalt jobb slik at vi kan ta en tur til høsten.
|
|
|
#29 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?2 uker i Bulgaria. 3 uker med campingvognen, kanskje til vesterålen.
|
|
|
#30 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?*poff* Sist redigert av Trois : 05-09-08 kl 12:35. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
WF: BNBE
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal gifte oss! Ellers er jeg også ferdig med studier i mai, og starter i full jobb 19. mai, så det blir nok ikke så mye feriering på oss. Snuppa skal nok en uke til mamma og pappa, og vi drar nok også dit.
|
|
|
|
#34 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal reise på en tre ukers tur til Uganda og besøke familie. Gjett om jeg gleder meg!
|
|
|
#35 |
|
Står på egne ben
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal ha 5 uker ferie totalt i sommer, så vi blir en del hjemme også. Det som er planlagt er 2 uker i Tyrkia, 1 natt på Pippis Hotell og 2 dager i Astrid Lindgrens verden i Vimmerby. Etter Vimmerby så tar vi det litt på sparket. Vi har stor bil og har tenkt å ha med telt vi kan bruke litt om det er fint vær. Hvis alle koser seg og været er fint, så har vi muligheten til å være i Sverige litt forskjellige steder i 2 uker. Vi skal også gå til innkjøp av telt, men jeg har ikke lovet noe om hvor mange netter vi skal bo i det. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Bryllup 9. august!!! Og så to og en halv uke bryllupsreise til Thailand, uten poden...
|
|
|
#37 |
|
Pauset
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?
Jeg skal også til Bulgaria med mine to eldste som er tenåringer og slektninger. Kanskje jeg ser deg der he he..... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal på leir i Østfold med Storemor først. Så skal vi til Mummiland, og Astrid Lindgrens verden sammen med en venninne av meg. Mer enn det har vi ikke planer for, men Oslo er faktisk innmari grei om sommeren også.
|
|
|
|
#39 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Har ingen planer.
|
|
|
#40 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal to uker til Thailand i august. Dessuten skal vi en langhelg til Praha og en til Litauen (uten barn). En langhelg til Danmark og Legoland står også på planen |
|
|
|
![]() |
|
|