|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: TilståelserSom å bruke masse penger på noe som er super nyttig i mine øyne, men hvis han våger seg hjem med en ny duppedings så går jeg i taket?
|
|
|
#2 |
|
Come what may...
|
Sv: Tilståelser
Kjenner meg ikke igjen der!
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilståelserJeg har glemt å hente mann & barn (da barnet gikk hos dagmamma leverte & hentet jeg mann & barn - mann & barn sto på parkeringsplassen og ventet på meg - da mannen ringte kl 1630 så satt jeg på jobben og trodde oppriktig at klokken fremdeles var rundt kl 1500).
|
|
|
#4 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilståelserOm jeg sammenligner med ting min ex gjorde, har jeg vært en engel på alle områder.
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: TilståelserJeg gjør ihvertfall én ting som jeg ikke kan fordra at han gjør. Når det hans tur å sove lenge om morgenen og ungene vokner mellom 6-7 så drar jeg de med oppi senga vår for å få ligge litt lenger. Det forstyrrer selvsagt den som skal få sove...
|
|
|
#6 |
|
villende
|
Sv: TilståelserOm jeg har tråkket over streken? Ja, helt klart. Om det har vært hendelser som har vært utilgivelige? Nei, så absolutt ikke. Jeg har heldigvis en mann som har vett til å bli like sint på meg som jeg hadde blitt på ham hvis han hadde gjort tilsvarende. (Og den ene gangen jeg ikke skjønte hvorfor han ble så sinna så holdt det at han sa: Hva hadde du syns hvis det var jeg som hadde gjort det samme?) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
VeloppDragen
|
Sv: TilståelserKremt - det har jeg også gjort. Kjørt på vår egen bil, med den andre bilen.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
Sv: TilståelserJeg må bare fortelle at mannen min syntes det var så rart at han alltid hadde feil når vi kranglet. Grunnen til det var i mine øyne helt åpenbar. Man har to forskjellige situasjoner:
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilståelserFor ikke å snakke om da vi hadde vært sammen et år og jeg dro på Qarten sammen med en gjeng kompiser (deriblandt en x) og han var hjemme og passet barnet mitt (som han ikke er bio far til). Jeg kan ikke den dag i dag fatte at han virkelig synes det var ok, og tilogmed kjøpte meg nytt telt til jeg skulle dra. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Det har jeg alltid sett for meg som den ultimate uflaks.
|
|
|
#19 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så, så. I mine øyne er du perkfet.
|
![]() |