|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Vi pleier å lage ekstra god middag hjemme den dagen, og åpne en flaske vin av samme sort som vi hadde til bryllupet. Gaver gir vi stort sett ikke, i år hadde vi trebryllup og da fikk mannen et lite tre av meg, kjøpt på IKEA til den nette sum av 69 kroner. Jeg fikk ingenting.
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Vi hadde 2 årsdag forleden, og da laget jeg middag (hey, gjør jeg ikke alltid det
|
|
|
#3 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Ikke mye markering her, gett. Niårsdagen markerte vi med å døpe vår yngste sønn
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Ja vi markerer det ved å prøve å få til en kveld ute sammen bare vi to. Gjerne middag og kino rett og slett. Vi har så og si aldri barnevakt, så derfor prioriterer vi veldig at det blir på eller omrking bryllupsdagen.
|
|
|
#5 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Vi pleier å kjøpe en gave til hverandre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Vi pleier å finne på noe ekstra hyggelig den dagen. Så kjøper vi gjerne en liten ting til hverandre.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Vi har pleid å spise en litt bedre middag, enten ute eller hjemme. De første årene ble det også presanger. I år glemte vi hele dagen begge to helt til ei venninne av meg gratulerte meg |
|
|
|
![]() |
|
|