|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du gått tilbake og betalt for polarbrødet? | |||
| Ja |
|
89 | 69,53% |
| Nei |
|
33 | 25,78% |
| Annet, spesifiser i tråd |
|
10 | 7,81% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
*_*
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg ville betalt, men kanskje neste gang jeg var i butikken. Mest av alt så jeg skulle slippe å tenke mer på det, fordi jeg ville følt at alle ansatte så på meg hver gang jeg var der i ettertid.
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?
Ja, nettopp. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Hvis det var rimelig enkelt å betale, så ville jeg gjort det. Jeg kunne også funnet på å betale en annen dag dersom dette var et senter hvor jeg frekventerte.
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Ja, dersom jeg fremdeles befant meg i senteret ville jeg ha betalt for varen. Kan tro jeg fikk noen rare blikk fra kassadama da jeg kom tuslende tilbake med en hvitløk jeg hadde oppdaget i vogna til Lillemann, i det jeg putta vogna i bilen for et par år siden.
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Ville betalt hvis jeg var på senteret fortsatt. Ville gitt f* hvis jeg ikke oppdaget det før jeg var hjemme e.l. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ville du betalt eller ikke?Ja, selvsagt.
|
|
|
#9 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
|
|
|
#10 |
|
WF: Sausnebbet
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg gjør opp for meg, og anser noe annet som tyveri. Med dagens nettløsninger osv er det INGEN vanskelig oppgave å betale summen produktene koster inn på forretningens konto . I 99% av tilfellene er jeg sikker på at en slik løsning vil bli godt mottatt.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig! Man gjør da opp for seg. Det er vårt ansvar at barna ikke rasker med seg i butikken, selv om det er helt uforskyldt, fordi de er så små. Jeg drar enten tilbake, eller ringer butikken for å si ifra, og gjør opp etter meg hver gang det skjer. (For det skjer med min lille, som er en kløpper til å gjemme unna ting.) Tenk på det enorme tapet for butikkene, hvis "alle" driter i å betale fordi de er for langt unna til å gjøre opp for seg og sine. Et ganske dårlig argument, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Så er det det med å gå foran som ett godt eksempel også. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg ville gått tilbake og betalt, men om jeg hadde kommet hjem før jeg oppdaget det, så hadde jeg betalt neste gang jeg var der. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg hadde nok ikke giddet å gå tilbake for å betale. Jeg er den lateste og umoraleske. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ville du betalt eller ikke?Jeg ville ha gått tilbake. Jeg kan være svimete selv og så seint som på lørdag var jeg langt nedi gaten med noen votter i handa som jeg hadde gått ut av butikken med uten å betale. Da løp jeg tilbake og betalte dem selvfølgelig. Det kunne ikke falle meg inn å ikke gjøre det.
|
|
|
#18 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du betalt eller ikke?Om jeg oppdaget det like utenfor butikken så hadde jeg gått tilbake og betalt. Jeg tviler på at jeg hadde husket det neste gang jeg var innom. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |