Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vær så snill å hjelp meg med regnmakerspillet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 15:05   #21
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vær så snill å hjelp meg med regnmakerspillet!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Nå har vi holdt på noen uker, og vi mangler siste "streken" for å fylle helt opp og bli blå.

Noen ganger er det bra uten blå streker også.

Gammel 07-04-08, 17:20   #22
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Ah, dette spillet var jo midt i blinken for en trettiåring.

Jeg er vanligvis ganske dårlig på sånne spill (eller er det tålmodigheten det står på, tro? ), men dette var jo ganske morsomt!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 17:30   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Må jeg ringe til mamma og spørre om jeg får lov å registrere meg kansje? siden det står at man må spørre om lov først.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 17:50   #24
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Må jeg ringe til mamma og spørre om jeg får lov å registrere meg kansje? siden det står at man må spørre om lov først.

Næsj da, bare spill uregistrert!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:45   #25
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg er vanligvis ganske dårlig på sånne spill (eller er det tålmodigheten det står på, tro? ), men dette var jo ganske morsomt!

Jeg er elendig på denne type spill, og nå begynner det å bli litt pinlig. Strever med et spill som seksåringer klarer. Sukk.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:24   #26
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Hurra! Jeg klarte det! Diplom på meg også.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 22:00   #27
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Takk for tipset! Skal vise det til husets 7-åring i morgen

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 22:11   #28
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg viste det til 6-åringen, jeg også.

Han fikk se på et kvarters tid mens jeg spilte.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 17:14   #29
killeando
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
killeando har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg leter etter g kan du finne den

killeando er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 20:03   #30
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor virker ikke linken?

Gammel 01-08-08, 20:07   #31
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hvorfor virker ikke linken?

Fordi tråden er gammel og de har endret på sidene sine. Den funker nå. Men jeg kan legge den her også.

http://www.regnmakerne.no/

Gammel 01-08-08, 20:14   #32
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk!

Emneord
regnmaker, regnmakerspillet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.