Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 22:29   #21
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Jammen atte... Det er jo uansett en hun!!

Er du sikker på det?

Jeg er egentlig en 70 år gammel mann med gummistøvvelfetish.
Det er faktisk jeg som sender Bæret meldinger også.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:29   #22
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hva slags meldinger skriver han da? Jeg svarer aldri på meldinger fra folk jeg ikke vet hvem er, annet enn "hvem er du?" første gangen.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:30   #23
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni

Er du sikker på det?

Hey!! Kanskje det er en barsk "karibianer" i bar overkropp? :sikle:

Gammel 06-04-08, 22:31   #24
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Hey!! Kanskje det er en barsk "karibianer" i bar overkropp? :sikle:

Som bor hjemme på gutterommet og ikke har andre fremtidsutsikter enn din formue?

Gammel 06-04-08, 22:32   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Som bor hjemme på gutterommet og ikke har andre fremtidsutsikter enn din formue?

Tsk. Han skal jo gi 2,6 mill for at hun skal hjelpe ham med veldedighet. Du er altfor kynisk, mumrik.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:33   #26
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik

Formue? Jeg? Hvor?

*blakk*

Gammel 06-04-08, 22:33   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva skriver han, da? Virker det som om han kjenner deg godt?

Jeg vet jo ikke hvor om av det han sier som stemmer, men det virker ikke som om han kjenner meg godt.
Han visste ikke hvor gammel jeg var, og da jeg lurte på om vi jobbet sammen spurte han hvor jeg jobbet.
(Og her skurrer det for meg. Jeg har ingen i nær eller fjern krets som verken vet alder eller arbeidssted på meg. )

Han bruker ord som alle som kjenner meg ville visst at får meg til å grøsse, og han skriver blanding av dialekt og bokmål på meldinger. :grøss:

Gammel 06-04-08, 22:34   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Kjære bæret. Jeg vet jo hvordan han har nr. ditt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:34   #29
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie

Tsk. Han skal jo gi 2,6 mill for at hun skal hjelpe ham med veldedighet. Du er altfor kynisk, mumrik.

Jeg er jo til og med beloved og blessed.

Gammel 06-04-08, 22:36   #30
Left
Passiv

Standard

La være å svare, og se hva som skjer? Han må da vel gi seg til slutt?

Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:36   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:37   #32
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det er nok kongen. : skyter i blinde:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:38   #33
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell

Hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Hønni

Jeg er egentlig en 70 år gammel mann med gummistøvvelfetish.

Gammel 06-04-08, 22:38   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis han er kjip går det an å nevne det til onkel politi. Jeg har gjort det. Ikke det at de kan gjøre noe særlig, men det stoppet i hvertfall dusten da jeg sa at politiet var varsla.

Innledninga hans, altså den aller første meldinga han sendte (for noen dager siden) var litt kjip, men etterpå er det bare helt vanlige, hyggelige meldinger.

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Åh! Men da er det ikke noe problem, Hønni. Da kan vi gå tilbake til det første spørsmålet du stilte meg og revurdere svaret.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hva slags meldinger skriver han da? Jeg svarer aldri på meldinger fra folk jeg ikke vet hvem er, annet enn "hvem er du?" første gangen.

Jeg blir så nysgjerrig, og syns slikt er spennende. (så lenge det ikke føles utrygt eller slikt) Så jeg svarer gjerne jeg.

Gammel 06-04-08, 22:38   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hønni ja! :klask:

Gammel 06-04-08, 22:38   #36
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm

La være å svare, og se hva som skjer? Han må da vel gi seg til slutt?

Så kjedelig da gitt.

Gammel 06-04-08, 22:39   #37
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det er nok kongen. : skyter i blinde:

Statisk sett så er sjansen for at det er en mumrik ganske stor.

Gammel 06-04-08, 22:40   #38
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

De sitter nok på en café og finner opp meldinger til Bæret.

Gammel 06-04-08, 22:41   #39
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Statisk sett så er sjansen for at det er en mumrik ganske stor.

Er ikke du kongen da? :usikker:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:41   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jupp. Tenkte det jeg også. Facebooken.

Men det har jeg ikke noe problem med. Alle i verden må gjerne skrive ned telefonnr mitt og bruke det, men jeg vil jo gjerne vite hvem jeg snakker med da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.