Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag skal jeg på fest

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 18:34   #21
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: I dag skal jeg på fest

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Kos deg du, det har du jammen fortjent. Har vært ute to ganger på to år jeg også, og det har skjedd de to siste mnd.

Mener vel å huske at det ikke er så forferdelig mye lengre siden Sitron var ute.

Men, å drikke på en mandag? Kan det smake godt?

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 18:54   #22
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det smaker aller best da.

Gammel 07-04-08, 18:57   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hun er student. Studenter drikker når de vil. Helst mandager eller Torsdager. Synes synd på de lærerene vi har på fredagen. Alltid bare halv klasse og halvparten av de igjen sover på pulten. Og så sitter vi igjen 5-7stk som har unger/ikke drikker.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:04   #24
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

På en mandag?

Kos deg du. VK er forresten veldig godt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:39   #25
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Håper du får det gøy ikveld. Mandag er en ypperlig dag å feste på. Med fri imorgen og barnevakt er det ingenting å lure på. Kos deg!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:45   #26
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Kos deg masse! Det blir vår tur lørdag, da skal ungene overnatte hos tante og onkel

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:50   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag igjen?

:tsktsktsk:

Jeg skal ut i morgen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:55   #28
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kos deg.

Gammel 07-04-08, 20:53   #29
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rusbrus? Hva er galt med champagne?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:56   #30
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Kos deg!!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:48   #31
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Åssen er formen i dag, Sitron? Ble det hæla i taket i går?

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 20:25   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble hæla i taket, gitt. Var faktisk utrolig gøy. Tror de fleste hadde temmelig lave forventninger iom at den siste klassefesten var ganske kjip, men den her var ganske morsom. Det ble tatt masse bilder og jeg fylledrømte om facebook. Jeg måtte nemlig melde meg inn der siden det var blitt tatt så mange bilder og når jeg logget meg på så var alle bildene noensinne lagt ut på kontoen min allerede og hele facebook var på vennelisten min og så fikk jeg ikke til å redigere noe.

Jeg var hjemme ca ett men hun som sov over her var ute til senere. Jeg registrerte at hun kom hjem en eller annen gang på natten og da lå jeg og for meg selv i sengen. Altså jeg knegget, som i smilien. Og jeg har humret for meg selv i halve dag over fyllekneggingen min, men de jeg har forsøkt å forklare det til har bare sett dumt på meg, selv om jeg har mimet også. Teitinger.

Gammel 08-04-08, 20:59   #33
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sukk, det er så mange ganger jeg savner kneggesmilien IRL. Er det et tegne på at jeg burde utvide ordforådet mitt tro?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:07   #34
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

*vil se bilder av sitron på fylla*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:23   #35
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

*vil se bilder av sitron på fylla*

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.