|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Nå ble jeg litt beroliget, så da kan jeg ordne meg klar til Rosenborg-kamp
![]() |
#22 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Her brukes også håndklær og sengetøy og slikt til det er utslitt ja.
![]() |
#24 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Re: Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Nei, men stivere og hardere enn det som er 10-20 år gammelt.
![]() |
#25 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk driver og gir oss håndduker til jul hele tiden. Vi har nok til resten av livet!
![]() |
#26 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Det eneste sengetøyet jeg har skiftet ut jevnlig, er laken. Det slites endel, og blir ikke behagelig å ligge på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg bruker det til det faller ifra hverandre, eller det blir pensjonert til filler av ymse slag. Ting jeg er lei, gir jeg til lillebroren min som har enda dårligere råd enn meg(utrolig nok).
![]() |
#28 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg gir bort det som er brukbart, men kaster det hvis ingen vil ha det. F.eks. spisestuen vår. Den skal bort, bort, bort. Den er stygg og jævlig og jeg vil ha en ny. Får jeg ikke napp på finn, går det på dynga.
![]() |
#29 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg skulle gjerne friska opp badet med deilige, myke og helt like håndduker i samme farge jeg. Nytt sengetøy kunne jeg også tenkt meg. "Desverre" seirer fornuften stort sett, for det gamle duger jo ei stund til... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
superbruker
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Her blir håndkler og sengetøy brukt til det er utslitt. Nå begynner det å bli på tide kjøpe litt nytt sengetøy. Vi har kastet noe når ungene har hatt omgangssyken.
![]() |
#31 |
Glad
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Vi bruker slikt til det er utslitt. Iallefall for det meste. Har noen håndklær i grelle farger som er degradert til innerst i skapet/hytta. Sengetøyet vårt har vi faktisk klart å slite ut enda det liksom skulle være kvalitet fra Høie. Kanskje kan man ikke vente annet når det begynte å nærme seg 10 år gammelt
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg brettet nettopp kluter og håndklær. Jeg har noen kluter som er laget av opprevne 20 år gamle håndklær. De ser grusomme ut og henger knapt sammen, men jeg får meg ikke til å kaste dem. De er geniale å fjerne sminke med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?I påsken hørte jeg om en dame som hadde kastet ved i søpla med begrunnelsen at veden ikke var hvit nok.
![]() |
#37 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?
Klart det, alle vet jo at man bare kan fyre med avbarket lønn. Alt annet er jo for fattigfolk!
![]() |
#38 |
heimføing
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg oppdaget nylig at mitt yndlingssengesett begynte å bli frynsete i kantene, med nesten hull på kortsida. Det kjøpte jeg vel for tredve kroner eller noe sånt for 12-13 år siden, hadde aldri trodd at det skulle vare så lenge. Det er brukt jevnlig, jeg har hatt bare 2-3 sett å variere med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
drømmende
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?
Jeg visste det ikke, og satt med haka rimelig langt nedpå da jeg hørte om det.
![]() |
#40 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg er nok ikke like flink som dere, må jeg innrømme.
![]() |
|
|