Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blogger dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bloggspørsmål
Leser ofte 30 47,62%
Skriver ofte 16 25,40%
Leser innimellom 20 31,75%
Skriver innimellom 18 28,57%
Leser sjelden/aldri 9 14,29%
Skriver sjelden/aldri 20 31,75%
Har åpen blogg 17 26,98%
Har stengt blogg 21 33,33%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 63. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-08, 11:37   #21
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogger dere?

Jeg leser blogger noen få ganger. Jeg blogger ikke selv.

Gammel 08-04-08, 11:43   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blogger åpent, både på og av FP (men oppdaterer ikke de eksterne bloggene mine så mye som jeg egentlig har lyst til), leser mange av FP-bloggene og en del utenom også, kommenterer en del (mest, men ikke bare, fjas).

Gammel 08-04-08, 12:15   #23
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg blogger støtt og stadig, leser støtt og stadig og henger egentlig mer i bloggeavdelingen enn ute på resten av forumet.

Jeg også.

Jeg har åpen blogg på FP, lukket blogg utenom. Leser alle blogger jeg får tilgang til og slenger gjerne inn en kommentar i ny og ne.

Gammel 08-04-08, 12:16   #24
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Blogger litt, leser en del og fjaser sikkert mest.
Scarlett: Jeg vil gjerne bli venn med deg:
Forøvrig er bloggen min åpen, men vurderer sterkt å lukke den.

Gammel 08-04-08, 12:17   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan ikke stave fjase uten aC.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 12:48   #26
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har og oppdaterer en blogg, men selv om den er åpen er den kun interessant for familie og venner siden vi bor så langt unna.

Leser ofte bloggene jeg har tilgang til her på FP, kommenterer innimellom og leser mange andre blogger utenom FP. Mat, litteratur og reiseblogger er de jeg gjerne stikker innom. Kommenterer sjelden, men det boer jeg kanskje begynne med.

Gammel 08-04-08, 12:48   #27
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg bor baki bloggavdelingen og lever vel mer eller mindre halve livet mitt der for tiden.

Gammel 08-04-08, 12:58   #28
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har forresten en familievennlig blogg også. Bilder av ungene og diverse viktigheter.

Gammel 08-04-08, 13:03   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke FP-bloggene familievennlige, mumrik?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 13:14   #30
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er ikke FP-bloggene familievennlige, mumrik?

Gammel 08-04-08, 13:26   #31
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser det meste jeg har tilgang til i bloggene her på FP, og kommenterer en god del (og det blir mye fjas, gitt). For tiden er jeg mer i bloggdelen enn i selve forumet, tror jeg. Min egen blogg skriver jeg i innimellom, og da er det mer ting som oppleves for privat for meg til å legge ut åpent. Bloggen min har derfor ganske begrenset tilgang. Alternativet ville vært ingen blogg i det hele tatt.

Jeg leser en del blogger utenom FP også, men det har vært litt sporadisk i det siste. Det hender nemlig at jeg jobber også.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 13:27   #32
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er innom bloggavdelingen daglig, og det er en del veldig morsomme og velskrevne blogger.

Jeg har ikke en egne blogg, men skriver noen ganger i andres blogger hvis jeg har noe å tilføye eller bare vil fjase.

Gammel 08-04-08, 13:36   #33
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en privat blogg for å holde familien ukentlig oppdatert i tillegg til en privat FP-blogg som oppdaters daglig.

Gammel 08-04-08, 13:41   #34
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hva med dere? Blogger dere selv, leser dere, åpen eller stengt blogg?

Jeg blogger, jeg leser blogger og kommenterer så og si hver dag, og har stengt blogg selv her på FP.
Sy-bloggen min er åpen for hele verden.

Gammel 08-04-08, 13:41   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to blogger utenom FP som oppdateres litt hist og pist, ingen blogg her inne, men leser de jeg har tilgang til med jevne mellomrom.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 14:00   #36
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har to blogger, en lukka og en åpen, men jeg er ikke så flink til å oppdatere. Er mye bedre på å lese andres blogger, det gjør jeg daglig. Først og fremst de her på FP, men har også noen andre blogger som jeg følger med på.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 14:06   #37
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke blogg, men leser innimellom i de åpne og de få lukkede jeg har tilgang til. Kunne godt tenkt meg å blogge, men forsøker å redusere nettbruken min og da er det jo liten vits i å begynne, kanskje.

Gammel 08-04-08, 14:16   #38
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Blogger ikke selv, men leser av og til.
Her inne har jeg jo ikke tilgang til noen

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 14:26   #39
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Det er faktisk pr nuh 35 åpne blogger av 75 totalt. Ikke alle like oppdaterte, riktignok. :åpplyser:

Gammel 08-04-08, 14:26   #40
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Nix...

Emneord
blogging

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.