|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Å ikke være velkommenSå trist for denne familien. Fryktelig og være uønsket av sin egen slekt. Mye styr med barn? Herregud, julen er jo for barna.
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ikke være velkommenDet er helt utrolig stakkars de. Det er som man sier, man kan velge vennenne sine men ikke familien sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Å ikke være velkommen
Det er så sant som det er sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Å ikke være velkommenI dette tilfellet, hadde vi vært denne familien, hadde jeg avertert etter reservebesteforeldre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ikke være velkommenNoe sårende for den famileien da de besteforedrene der må vere laget av is.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Å ikke være velkommenJeg fatter ikke hvordan man kan få seg til å komme med slike utsagn. Jeg synes oppriktig synd på dem, julen skal jo være så koselig og fin familietid.
![]() |
#9 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ikke være velkommenDette er sjokkerende. Jeg spør meg selv: på hvilket tidspunkt føler disse menneskene at foreldregjerningen er over og man er "ferdig" med familien? Det å avvise mine egne barn og evt deres fremtidige barn er helt og totalt utenkelig!!!!
![]() |
#10 |
Viser tenner
|
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Å ikke være velkommenDet er da besteforeldrene som taper mest på å ikke ville bli kjent med tre flotte unger. Slik som besteforeldrene fremstår så virker de jo ikke så hyggelige å være med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Å ikke være velkommenHuff, dette var trist.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Å ikke være velkommenSå forferdelig trist. Hadde noe lignende skjedd i min familie (noe som aldri kommer til å skje ettersom vi er hjertelig velkommen til alle døgnets tider 365 dager i året uansett vind og vær) så hadde jeg brutt med familien.
![]() |
#15 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Å ikke være velkommenStakkars unger. Godt de kan komme til dere i jula da, Vimsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
"De"
|
Det er det... De er visst ikke det heller. Men bare ikke interessert i rot og gråt og de litt "ubehagelige" ting barn fører med seg.
![]() |
#20 |
Aktiv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Å ikke være velkommenHerregud jeg får helt frysninger... Stakkars familie, får helt vondt av dem... Hvordan kan folk være så grusomme, familie og greier... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|