|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?
Eg syntes både gutar og jenter var søte og fascinerande i 1. klasse, eg. Men kulturen og oppdragelsen min tilsa at når ein syntes ein gut var søt så var ein forelska, men når ein syntes ei jente var søt så var ein misunneleg eller nysgjerrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tittel og tittel....
|
Ja, det kan man! Men man vet jo som regel hvilket kjønn det, men av og til spiller det ingen rolle.
![]() |
#23 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Jeg tror man blir forelsket i mennesker. Gutt eller jenter. Tror ikke egentlig det er kjønnet som bestemmer hvem man blir forelsket i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Leser
|
Jo, for enkelte betyr faktisk kjønnet noe. For all del, jeg tviler ikke på at folk er bifile, men derifra til å si at ingen er homofile eller hetrofile er det et ganske stort hopp.
![]() |
#25 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Jeg tror det varierer veldig. Noen venner har skjønnt det veldig tidlig, og troskyldig spurt moren hvorfor de som var gutt var forelsket i "per", andre har vært voksne, og ikke forstått det før. Men de var da heller ikke interessert i jenter, og var tidligere mer aseksuelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Jeg så på meg selv som 100% heterofil frem til jeg var rundt 17-18. Det gjør jeg ikke lenger.
![]() |
![]() |
#27 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Nokre prosent skilnad, men elles ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ringskrømt
|
Jeg svarer naturligvis bare for meg selv, men for meg er det helt utenkelig å bli forelsket i ei jente. Aldri si aldri, vil noen sikkert si, meget mulig, men jeg tror virkelig ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Jeg tror også at folk har forkjellige legninger. Noe man foretrekker. Jeg bare tror ikke kjønn avgjør hvilken legning man har, men egenskapene man hyppigst ser hos det kjønnet man foretrekker. Jeg er ikke forelsket i min mann hovedsaklig fordi han er mann, men på grunn av de egenskapene han besitter som menneske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#31 |
Ringskrømt
|
Jeg blir tiltrukket av maskuline trekk. Så en av grunnene til at jeg falt for mannen, er fordi han er mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Tittel og tittel....
|
![]() |
#33 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Vi går vel alle gjennom faser i livet vårt der vi forandrer oss og utvikler oss som personer. Det må jo gjelde seksualiteten og kanskje legningen vår også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Vi vil jo gjerne generalisere hvilken type gutter vi forelsker oss i også, for så å oppleve at vi forelsker oss i en type som slett ikke ligner på noen vi har vært forelsket i før. Jeg har alltid falt for de lange slanke, flinke til å danse, skikkelig gladguttene, og sitter i dag med en som hater å danse, som er ca 40 kilo overvektig, som ikke fins opptatt av klær, som ikke liker å svinge seg på byen, helt motsatt av det som har vært "normalt" for meg. Jeg forelsket meg i mennesket. Jeg bare undres om jeg hadde falt på samme måte om han hadde vist seg å være en dame også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Stoiker
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Sønnen min hadde guttekjæreste fra han var fire til han var fem. Etter det hadde han jentekjæreste ei lita stund til han kom hjem og kunngjorde at han ikke ville være kjæreste med henne lengre fordi det var så ekkelt å kysse henne.
![]() |
|
|