Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Han har kjøpt boblebad til hagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-08, 09:02   #21
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Han har kjøpt boblebad til hagen

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Kanskje jeg kan klare å få han til å bygge det inn eller noe. Med plank på utsiden og plassert ett eller ett annet litt skjermet sted? *pønsker*

Er det ikke regler for at sånt må bygges inn, tro?

Jeg kom til å huske på tanten min nå. Som måtte tilbringe hele sommeren ute i hagen mens hun passet alle barna som kom for å bade i deres basseng. Lytter mannen din til det argumentet, tro? Det må jo selvfølgelig bli han som passer på, siden det var han som kjøpte bassenget.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:04   #22
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Er det ikke regler for at sånt må bygges inn, tro?

Jeg kom til å huske på tanten min nå. Som måtte tilbringe hele sommeren ute i hagen mens hun passet alle barna som kom for å bade i deres basseng. Lytter mannen din til det argumentet, tro? Det må jo selvfølgelig bli han som passer på, siden det var han som kjøpte bassenget.

Problemet med det er at vi allerede har hatt et stort blått basseng av typen "alle" har, i flere år. Og det måtte ikke bygges inn.

Han kommer ikke til å passe på. Han pusser opp kjelleren.
Jeg må passe på, i år som alle tidligere år.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:08   #23
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unnskyld, men.. Det tror jeg er det merkeligste jeg har sett. Jeg tror dog grunnen til at det hadde blitt månelyst her i samme situasjon ville vært fordi mannen hadde brukt såpass mye penger uten å konferere med meg.

(og jeg har brukt de siste fem åra på å nekte han å sette opp stamp på verandaen )

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Stamp er skikkelig digg! Syns ikke den er jo stygg heller.. Nå bor vi ganske landlig til da. Har ikke naboer som kan sitte og glo på oss akkurat.

Jasså?

Gammel 18-04-08, 09:10   #24
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde rett og slett nektet noe slikt i min hage. Harry eller ikke, rett og slett dritstygt. Boblebad i hagen er ikke min stil, men i plast gjør alt bare verre. Men dere får sikkert solgt det på finn.

Gammel 18-04-08, 09:10   #25
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke blitt sur fordi mannen bestilte boblebad. Den ser riktignok litt rar ut, men bobler er bobler og jeg hadde hoppet oppi okke som.

Gammel 18-04-08, 09:11   #26
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Han kommer ikke til å passe på. Han pusser opp kjelleren.
Jeg må passe på, i år som alle tidligere år.

Da hadde jeg funnet frem dartpilene selv.

Gammel 18-04-08, 09:16   #27
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er mulig jeg kan få han til å bygge den inn.
Han ønsker heller ikke at alle barn i nabolaget skal hoppe oppi den hele tiden, så jeg vil tro han kanskje plasserer den ett annet sted enn midt under epletreet under skilen, der det forrige sto.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:19   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dartpiler høres lurt ut.

Gammel 18-04-08, 09:27   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis er noe sånt ikke aktuellt i vår hage. Rørleggeren er estetiker.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg hadde ikke blitt sur fordi mannen bestilte boblebad. Den ser riktignok litt rar ut, men bobler er bobler og jeg hadde hoppet oppi okke som.

Du får komme og boble i boblebad vårt - inne på badet.

Gammel 18-04-08, 10:11   #30
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Du har et poeng der

Gammel 18-04-08, 10:13   #31
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg ikke slikt, men ville nok heller hatt det en et slikt blått et eller en stamp.

Oppblåsbart betyr jo også at det kan taes sammen og settes vekk.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:17   #32
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor i all verden gjør man av vannet når man tømmer slike vannbeholdere?

Gammel 18-04-08, 10:20   #33
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Man lar det renne i skauen bak (bor landlig til)

Gammel 18-04-08, 10:20   #34
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Enkelt, bygg den inn.

Gammel 18-04-08, 10:21   #35
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den der var jo en skikkelig turn-on
Du får trøste deg med at verden uansett ser ganske bra ut etter noen glass vin, om det så er i et oppblåsbart boblebad.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:32   #36
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foreslår en matchende Tujahekk i ring rundt vidunderet.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:37   #37
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Enig. : oprinnelig fra Indre Østfold og harry:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:38   #38
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Noe sånt kunne min mann også klart å gjøre. Du har min dypeste sympati. Pent, nei! Sett det og opp og la ungene herje mest mulig. La de på snorkler og andre ting. Kjøpe gjerne noen litt spisse leker de kan i opi der og vips så er det hull på den.

Gammel 18-04-08, 10:41   #39
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du har min største sympati. Lykke til videre i ekteskapet.

(Nei, du er ikke snobb. Jeg hadde taklet det dårlig hvis mannen hadde funnet på et sånt sprell. Jeg hadde også taklet det dårlig hvis naboen hadde funnet på noe tilsvarende. :verdireduksjon: )

Enig.

Plutselig er det helt greit å ikke ha hage, da slipper man den problemstillingen der.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:43   #40
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nok en sympatierklæring herfra.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.