Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Helt hypotetisk selvsagt ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 00:50   #21
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helt hypotetisk selvsagt ...

Ta det som eit kompliment ja. Personen kjenner deg tydeligvis ikkje noko særleg sidan han ikkje veit om ting som mann eller barn, men han har iallefall lagt såpass merke til deg at han tek seg tid til å spørre andre om deg, og sikkert er nysgjerrig på deg.

Gammel 20-04-08, 00:56   #22
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Hadde tatt det som et kompliment.

Gammel 20-04-08, 01:00   #23
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du har en beundrer.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 01:03   #24
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en melding i forbindelse med Hjemmet..

Jeg ble først litt sint, men så måtte jeg bare flire. Hælledussen.. Jada, jeg skremmer nok ingen, men tror nok jeg må jobbe en god del før jeg virkelig kan tro at noe kan like meg.
Et steg av gangen..

Gammel 20-04-08, 09:35   #25
Stavangerjentå
Undrende

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Jeg hadde tenkt potensiell "stalker" ... eller at han var litt hypp på deg.

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 09:57   #26
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Helt hypotetisk vil jeg si at det er greit å ordne opp i det man har, før man blafrer med for lange øyenvipper til noen andre.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 11:42   #27
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Liiiite sannsynelig, når man ser ut som meg

Du da. Hvem var det som sa til meg at jeg skulle bli flinkere til å ta imot komplimenter bare for et par dager siden?

Gammel 20-04-08, 14:21   #28
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Du da. Hvem var det som sa til meg at jeg skulle bli flinkere til å ta imot komplimenter bare for et par dager siden?

Men det gjaldt deg det...

Gammel 20-04-08, 14:46   #29
Left
Passiv

Standard

Sv: Helt hypotetisk selvsagt..

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Rent hypotetisk ville jeg tro denne personen sonderte terrenget.

Det tror nok jeg også ja.

Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 22:05   #30
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Du har sikkert gjort inntrykk på vedkommende - og nå sonderer han terrenget. Vær smigret, men ikke mist fatningen.

Gammel 20-04-08, 22:27   #31
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Rent hypotetisk ville jeg tro denne personen sonderte terrenget.

Enig

Gammel 20-04-08, 22:32   #32
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Det har skjedd igjen, med en annen

Denne gangen ble jo personen behørig opplyst om tingenes tilstand. Jeg er jo ikke akkurat lykkelig gift
Og det ble noen spørsmål til.. Dette er jammen skummelt.

Gammel 20-04-08, 22:44   #33
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Jeg hadde også tatt det som et kompliment.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.