|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Vi skal grave drenering,snu hele "plena"
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 22-04-08 kl 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?På frimerkehagen vår skal det legges beleggningsstein. Det var bare det å få gjort det da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Vi bygde for ett par år siden. Så her har vi ikke fått gjort så mye med tomten utenom litt plen på baksiden av huset. Så vi holder på å fikse på rundt om kring resten av tomten. Tomten er ganske så stor. Så forhåpligvis er vi helt ferdig om 10 år. Tja da bor vi nok ikke her engang regner jeg med!
![]() |
#24 |
Borte
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Vi har gjort veldig mye i hagen de fire siste årene. Særlig siden vi drenerte og gravde opp og ødela store deler av den, rev ned den ene verandaen osv. Nå er alt OK der ute igjen, så i år blir det bare forefallende og muligens planter jeg noen busker rundt verandaen slik at vi på sikt slipper å se rett innunder der fra hagen.
![]() |
#25 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Har allerede fjernet masse planter, busker, blomster og rusk og rask. Skal, etter at giftinga er i boks, sette opp en diger veranda med tak. Det får mannen gjøre, mens jeg skal løpe rundt og se på pene verandamøbler!!
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Jeg grov (gravte? Hvordan bøyes å grave da?) ut en sti i hagen i fjor, og i år skal jeg fylle den med grus. :små skritt, små skritt:
![]() |
![]() |
#27 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?-male huset, garasjen og biocvacen
![]() |
#28 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Det største prosjektet vårt er å legge stein på hele gårdsplassen. Vi skal måle opp i dag hvor mye kantstein vi vil trenge, og bestille det, sånn at vi får begynt snart. Vi har hatt svigerfar på besøk noen dager så nå er hagen ganske ryddig, og han fullførte også mange småprosjekter som å male noen vinduskarmer, olje utemøbler, kjøre vekk søppel og sånt dill som man aldri får gjort men bare irritert seg over.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Tja, hvor skal jeg begynne?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Å ja, og så må vi fikse den delen av hagen som naboen vår ramponerte for noen år siden. Hun hakket ned thujahekken vår, og vi har latt det stå tomt til spott og spe, men nå må jeg få opp noe annet, for det er litt tomt akkurat der.
![]() |
#32 |
Originala
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Vi har bare en bitteliten hageflekk, 30-40 kvm, vil jeg tro. Den består av dårlig plen og ei sandkasse. Jeg har litt lyst til å så noe, for eksempel sukkererter og et par andre ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Sole meg...
![]() |
#34 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Vi får hage for første gang, da vi har kjøpt enderekkehus. Så dette året skal gå med til å bare nyte og legge planer for neste år.
![]() |
#35 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Tror ikke vi skal gjøre så veldig mye i år, annet enn vedlikehold. Vi skal kanskje lage en liten lav mur med hekkplanter oppi, ved innkjørselen. Og så skal vi begynne på å lage utekjøkken på verandaen, men det tror jeg blir et helårsprosjekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Gifte meg!
![]() |
#37 |
Superaktiv
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Ikke så mye i år! Sist redigert av Christinamor : 23-04-08 kl 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Urk merker at jeg har behov for pause i fra hagen idag.
![]() |
#39 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Lista er lang, men hva vi får gjort i år, og hva som får vente til senere er uvisst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?Vi har stadig ting å gjøre ute, noe av det:
![]() |
|
|