|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sladreblader
Her på FP er det ikke PK å lese slike blader. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det sto det ikke noe om i den fine punktlisten din til alle nye.
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Sv: SladrebladerKjøper aldri, og leser de meget sjelden på legekontor og slikt (er heldigvis lite hos legen og hos min tannlege/lage er det stort sett blad ala Hjemmet og Allers...)
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: SladrebladerSkrev et innlegg her igår, men det forsvant visst. Så jeg prøver igjen: Ja, jeg syns sånne blader er mindreverdige, jeg vil aldri kjøpe det, og ville vært flau over å gjøre det. Det er ikke sånn at jeg egentlig har lyst, jeg finner rett og slett ingen underholdningsverdi i dårlige sladrehistorier pakket inn i dårlig layout, dårlig språk, dumme vitser, dårlige bilder og bildemanipulasjoner og i det hele tatt... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Familiemedlemet som jeg omtalte tidligere i tråden brukte en hel sommer på å få bilde av en pur ung (15 år) gammel Märta i bikini. Han sier selv at det var sinnsykt og tar i høyeste grad avstand fra det i dag, vel 20 år etter. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: SladrebladerKjøper Se & Hør to ganger i året ( jul og påske)og det er pga programoversikten. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: SladrebladerProgramoversikter kan jeg få tak i mage andre steder enn i useriøse dusteblader. F. eks. i aviser og på nett.
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: SladrebladerDet er virkelig søppel ja, og jeg vil aldri bli tatt levende med slike blader.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Enig! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, og i mange slike saker mener jeg en del mennesker burde vært skjermet for seg selv.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: SladrebladerGlitter og jeg er blitt en person.
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: SladrebladerJeg kjøper ikke ukeblader, rett og slett fordi jeg ikke har tid til å lese de skikkelig. Svigermor får Se og Hør av en annen i familien og av og til får jeg et gammelt blad men ahr sagt at jeg ikke er interessert.
|
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Høres skumle ut. Glim, liksom? Mad-itter?
|
|
|
#16 |
|
seru
|
Sv: SladrebladerJeg synes selvsagt det er lavmål å kjøpe se & hør. Det forhindrer meg derimot ikke å kaste meg over det på diverse venteværelser. :hykler:
|
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Sv: SladrebladerJeg ville ikke bli tatt død eller levende med et slikt blad i veska eller handlekurven.
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: SladrebladerAltså, jeg fniser litt av "Ville ikke bli sett levende med bladet", for det er jeg ikke enig i. Jeg vil gjerne bli sett levende uansett hva jeg foretar meg. Jeg er mye kulere levende enn død uansett hva jeg handler eller leser.
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#20 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SladrebladerIkke en gang jeg kjøper sånne blader, enda jeg er ganske nysgjerrig av meg.
|
![]() |
|
|