|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
superbruker
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?
Jeg har en del smileyer på mobilen. Bytt til Sony Ericsson. Ikke på langt nær like godt utvalg som her men OK.
|
|
|
#22 |
|
Epikur
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?: tullerdunisse: og : meelopers: er for de utvalgte få, ja.
|
|
|
#23 |
|
ctrl+z
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?Ja...
|
|
|
#24 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?Jeg bruker så og si aldri smileykodene, jeg tror ikke folk flest forstår dem, men jeg savner å kunne bruke dem.
|
|
|
#25 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?Jeg tar meg i å gjøre det titt og ofte, ja - savner veldig kneggesmilyen, f.eks. Men det ender opp med at jeg tar det bort når jeg gjør det, for det er fint få av min omgangskrets som hadde skjønt noe som helst av et ord i kolon.
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?
|
|
|
#30 |
|
Ute på tur
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?Jeg bruker en del på msn, men sjelden i mail og på sms. Det er i såfall bare til folk som jeg vet ferdes på forum og forstår treminologien.
|
|
|
#31 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?Knegger overalt, skulle ønske jeg fikk det til IRL, men det gjør jeg dessverre ikke. Har øvd foran speilet...
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?Åh, ja, jeg blafrer også titt og ofte. Den har måttet forklares, gitt. Sist redigert av Maverick : 22-04-08 kl 21:56. Årsak: Hva er nå disse noparseklemmene igjen, da? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bruker du FP-smileyer på SMS og i mail?Jeg blafrer masse IRL. Særlig litt dypt i glasset. :tilstår:
|
![]() |
|
|