|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?Nå har jeg ikke lest hele tråden, men ja, det synes jeg.
![]() |
#22 |
By the Sea
|
![]() Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?Nja...
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?Noen ganger har jeg svart på hovedinnlegget for å se når jeg sjekker svaret mitt at tråden har utviklet seg slik at jeg er LANGT utenfor tema. Selv om man ikke MÅ lese alt så bør man kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
kamerat
|
![]() Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?Jeg foretrekker i hvert fall å gjøre det. Når andre åpenbart ikke har gjort det, hender det nok at jeg Tenker Mitt™.
![]() |
#27 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?Det hender at jeg ikke får med meg at det er flere sider, så da svarer jeg utifra første side...
![]() |
#28 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?Det er sikkert en fordel å lese mest mulig, men ingen forutsetning for å kunne svare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MÅ man lese gjennom alle svarene i en tråd før man selv svarer?Jeg leste ikke alle svarene i denne tråden. Hva skjer da?
![]() |
|
|