Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når leverer du selvangivelsen?
Minimum 14 dager før fristen. 7 12,96%
Minimum en uke før fristen. 6 11,11%
Siste dagen, men ikke i siste liten 32 59,26%
I minuttene før midnatt (natt til 1/5) 9 16,67%
Jeg betaler ikke skatt 0 0%
Dustepoll 0 0%
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 20:37   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Mannen leverte våre i dag. De ble sendt i posten. Vi har alltid endel fradrag å føre på, og må legge ved endel vedlegg på dette, derfor leveres den per post. Jeg venter bevisst også til de siste par dagene med å levere, nettopp pga at jeg plutselig kan komme på noe mer å ta med. I år lønnet det seg faktisk å vente, siden jeg kom på fradrag på over 5000,- som jeg ikke hadde husket å ta med.

Jeg tror det er det jeg sitter og venter på. Et fradrag som jeg kan skrive fra i tillegg. Noen som har godt forslag? Hvor fant du dine 5000 Hannah?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 20:46   #22
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi har så enkel økonomi, så her dukker det dessverre ikke opp noen morsomme fradrag.

Gammel 30-04-08, 20:49   #23
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sjekket tallene på mandag og har ikke tenkt til å levere i år. Snakket med venninnen min som er skattejurist og hun mente det heller ikke var nødvendig. Så lenge tallene stemmer.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:03   #24
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

I år leverte jeg den samme dagen som jeg fikk den.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:04   #25
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Leverer vanligvis i siste liten, dette året leverer jeg den ikke i det hele tatt siden jeg ikke har noe å endre.

Gammel 30-04-08, 21:16   #26
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg venter til i siste liten med ALT - også selvangivelsen.

Gammel 30-04-08, 21:16   #27
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Siste dagen hver gang, men jeg gjør det ikke selv da, mannen ordner det han.

Gammel 30-04-08, 22:13   #28
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pleier å levere den senest en uke før fristen, men i år så var jeg på Spaferie og dro rett på samling med jobben og var ikke hjemme før igår. kl 23 igår kvelden kom jeg på at både selvangivelsen og SFO skal inn i dag.!!! Uaææææ
Nå skal den sendes inn, må bare sjekke at jeg har gjort det riktig.

Gammel 30-04-08, 22:19   #29
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har levert nuh. Og så har jeg fikset og trikset litt sånn at jeg får tilbake 7500 istedet for å bli skyldig 500.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:31   #30
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg klarte å få levert den på vei hjem fra jobb.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:32   #31
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ble levert i dag, men med god margin.

Gammel 30-04-08, 22:36   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke frist før 31.05 fordi jeg er selvstendig næringsdrivende. Men Mr. Norway har IKKE det, så da må man jo i praksis gå igjennom en del ting selv.

Regnskapsfører fikser det formelle, men endel privatøkonomiske ting må uansett videresendes. Selvangivelse er noe styr!!!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:39   #33
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Levert med god margin – det er da ennå halvannen time igjen av dagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:03   #34
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har akkurat levert.

Gammel 30-04-08, 23:05   #35
Tigerjenta
Snart husvarm

Medlem siden: Apr 2008
Tigerjenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg venter til i siste liten med ALT - også selvangivelsen.

Glemte den forøvrig et år også
Fikk rimelig hetta da sambo ringte meg på jobb en dag (i juni tror jeg det var), og sa at vi hadde fått to identiske brev om manglende innlevert selvangivelse
Til vårt forsvar må jeg bare si at de var langt i fra rotet bort, men hang så fint på oppslagstavla. Var nok litt mye for oss en periode med husbygging, småtroll både tenfor og inni magen ++

Tigerjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:13   #36
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

I år slapp jeg å levere gitt.
Men er vanligvis treig med å få fikset den...
Mannen ordnet sin i helgen, jeg sjekket min mandagen og fant ingenting å endre.

Gammel 30-04-08, 23:24   #37
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Leverte mandag kveld, jeg. Mannen min sendte sin i posten i dag. Han er litt gammeldags av seg og føler han må sende den i posten, selv om han ikke trenger det. Han stoler aldri på data han da og jeg synes internet er flotte greier. Jeg har egentlig alltid levert selvangivelsen bare noen få dager etter jeg har fått den, men ikke i år nei...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 02:17   #38
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Tja... Sånn circa de siste minuttene før midnatt - dersom jeg ikke har store endringer.

Gammel 01-05-08, 02:22   #39
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Har jobbet med dette de siste ukene for andre, men min egen holdt jeg på å glemme! Det var ingen endringer, så da trengte jeg visst ikke å levere i det hele tatt...

Gammel 01-05-08, 09:04   #40
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Våre ble levert omtrent idet de kom. Måtte ta et par dager på å regne ut fradrag og sånt, bare. Synes det er deilig å få sånt unna.

Man kan jo endre på den frem til fristen, så det at man venter i tilfelle man skulle komme på flere fradrag er ikke gyldig unnskyldning her.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.