|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når leverer du selvangivelsen? | |||
Minimum 14 dager før fristen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 12,96% |
Minimum en uke før fristen. |
6 | 11,11% |
Siste dagen, men ikke i siste liten |
32 | 59,26% |
I minuttene før midnatt (natt til 1/5) |
9 | 16,67% |
Jeg betaler ikke skatt |
0 | 0% |
Dustepoll |
0 | 0% |
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?
Jeg tror det er det jeg sitter og venter på. Et fradrag som jeg kan skrive fra i tillegg. Noen som har godt forslag? Hvor fant du dine 5000 Hannah? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Vi har så enkel økonomi, så her dukker det dessverre ikke opp noen morsomme fradrag.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Jeg sjekket tallene på mandag og har ikke tenkt til å levere i år. Snakket med venninnen min som er skattejurist og hun mente det heller ikke var nødvendig. Så lenge tallene stemmer.
![]() |
#24 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?I år leverte jeg den samme dagen som jeg fikk den.
![]() |
#27 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Siste dagen hver gang, men jeg gjør det ikke selv da, mannen ordner det han.
![]() |
#28 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Pleier å levere den senest en uke før fristen, men i år så var jeg på Spaferie og dro rett på samling med jobben og var ikke hjemme før igår. kl 23 igår kvelden kom jeg på at både selvangivelsen og SFO skal inn i dag.!!! Uaææææ
![]() |
#30 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Jeg klarte å få levert den på vei hjem fra jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Den ble levert i dag, men med god margin.
![]() |
#32 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Jeg har ikke frist før 31.05 fordi jeg er selvstendig næringsdrivende. Men Mr. Norway har IKKE det, så da må man jo i praksis gå igjennom en del ting selv.
![]() |
![]() |
#35 |
Snart husvarm
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
er her
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?I år slapp jeg å levere gitt.
![]() |
#37 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Leverte mandag kveld, jeg. Mannen min sendte sin i posten i dag. Han er litt gammeldags av seg og føler han må sende den i posten, selv om han ikke trenger det. Han stoler aldri på data han da og jeg synes internet er flotte greier. Jeg har egentlig alltid levert selvangivelsen bare noen få dager etter jeg har fått den, men ikke i år nei...
![]() |
#38 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Tja... Sånn circa de siste minuttene før midnatt - dersom jeg ikke har store endringer.
![]() |
#39 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Har jobbet med dette de siste ukene for andre, men min egen holdt jeg på å glemme! Det var ingen endringer, så da trengte jeg visst ikke å levere i det hele tatt...
![]() |
#40 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Er det flere som må vente til i siste liten med å levere selvangivelsen?Våre ble levert omtrent idet de kom. Måtte ta et par dager på å regne ut fradrag og sånt, bare. Synes det er deilig å få sånt unna.
![]() |
|
|