Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Russesutring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 12:36   #21
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Russesutring

Vi hører lite til russen, men jeg tror at småungene har blitt kjipere mot russen enn før. Jeg mimrer og husker jeg syntes jeg var så voksen med russedress. Liker fortsatt russen, jeg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:46   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er heldigvis ikke plaget av russen, selv om vi har et lite russebussdepot på en gård like i nærheten.

Jeg er virkelig gammel og kjip. Jeg var russ et år senere enn jeg skulle ha vært fordi jeg var utvekslingsstudent i USA, og det ene året var nok til at jeg syntes det var kjipt og teit å være russ. Jeg har ingen spesielt gode minner fra russetiden, jeg syntes faktisk det var ganske kjedelig.

Men vi tok igjen det kjedelige med å dra på to ukers russetur til Magaluf. Og DET var alt annet enn kjedelig. :fremdeles flau:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 17:16   #23
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For meg er russ et vårtegn. Vi har fire videregående skoler i nærområdet og på en av dem hører denne bussen til http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=531924

Så ja, vi har hatt gleden av mye høy musikk i år

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 18:27   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke fordra russ, og har egentlig aldri kunnet det. De var drittunger selv da jeg var yngre enn de, og det er ikke så himla lenge siden. :ung og sur:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 18:34   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I natt var det ille. Det ødela hele natten, morgenen og første del av dagen. Takkskarrufaenmegha.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 19:34   #26
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Må ærlig innrømme at jeg synes russefeiring er tåpelig. Fra å være en tradisjon der man feiret artium, er det blitt til et barnslig og kommersielt fyllekalas der de som feirer mest er de som har fått strykkarakter i flere fag. Jeg hoppet glatt over hele russefeiringen uten å angre ett sekund.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 20:46   #27
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jotakk, her hørte vi dunka-dunka musikk til tidlige morgentimer selv om festen er langt unna.
Russen har sålangt vært svært så koselig her, var i barnehagen og delte ut is og russekort på mandag

Gammel 01-05-08, 21:05   #28
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Må ærlig innrømme at jeg synes russefeiring er tåpelig. Fra å være en tradisjon der man feiret artium, er det blitt til et barnslig og kommersielt fyllekalas der de som feirer mest er de som har fått strykkarakter i flere fag.

Enig

Russen på min skole har nå drukket en uke i strekk, og er sjokkerte over at de får fravær i timene og at de faktisk skal lære noe etter 25. april.
Vi festa også da vi var russ, men ikke hver eneste hverdag, og ikke skulka vi en måned heller.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 21:09   #29
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Enig

Russen på min skole har nå drukket en uke i strekk, og er sjokkerte over at de får fravær i timene og at de faktisk skal lære noe etter 25. april.
Vi festa også da vi var russ, men ikke hver eneste hverdag, og ikke skulka vi en måned heller.

Hjelpes, om de skal feste i så lang tid er det jo ikke mye de får inn før eksamen.
Jeg var så prektig at jeg kun festa 16. mai, venninne mine også. Så hadde vi en kjempefest 2o.juni når vi var helt ferdige.

Gammel 01-05-08, 21:42   #30
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Vi bor slik til at vi foreløbig ikke har hørt en eneste russebil, og jeg håper det varer. Selv var min egen russetid først og fremst REVY! Kjempemorsomt og utrolig sosialt, og et minne for livet. Festing var det, men jeg husker det som at vi ikke var helt sanseløse...

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.