|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Flott at du sa fra. Og jeg synes også du skal kontakte barnevernet. Når hun slår ungen såpass ute blandt folk hva tror du skjer i skjul da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?
Jepp. Flyselskapet sitter jo på passasjerlistene.
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
Jeg ville kontaktet flyselskapet for å høre hva de sier om saken. Jeg antar at de ikke kan oppgi deg vedkommedes personalia og adresse, men de kan kanskje videreformidle en bekymringsmelding til rette kommune, eventuelt ta i mot en anmeldelse og etterpå tilføye personalia?
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Ja, hvorfor ikke? Jeg ringten inn bekymringsmelding på bakgrunn av en bilregistreringsnummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Jeg syns at det var tøfft gjørt at du sa ifra. Kanksje en bekymringsmelding til barnevernet ikke hadde vært så dumt. Selv om du ikke vet hva de heter eller hvor de bor så vet vel flyselskapet det. Jeg vet ikke om de har lov til å gi info til barnevernet.
![]() |
#7 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Tjorven75 dette var kjempe fint gjort av deg. Tror nok at det var flere som ønsket å si noe. Men dessverre så er det mange som vegrer seg for å blande seg inn. Men jeg syns du skulle ha fått slippe å ta den jobben. Det er faktisk en jobb for ansatte. Men honnør til deg som torde å bry deg.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Huff, så trist lesning. Flott at du sa i fra. |
![]() |
![]() |
#11 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Fikk flyvertinnene dette med seg så kan de være vitne hvis det blir en sak ut av dette. De må vel fatte at det faktisk ikke er lov til å slå barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
Jeg tror forsåvidt ikke flyvertinnene er viktigere vitner enn passasjerer, men det kan kanskje være enklere sånn med tanke på eventuell anmeldelse.
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Flott at du sa i fra.
![]() |
#14 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Forferdelig.
![]() |
#16 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Vi nordmenn er ikke vant til slikt åpenlyst. Her foregår alt i det skjule, så jeg skjønner godt du ble sjokkert såpass at du ventet til 4. gangen.
![]() |
#17 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Flott at du sa ifra, og så lenge det er forbudt å slå barn, så mener jeg at du har noe med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Leser
|
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Først av alt: Jeg synes du gjorde det kjempebra!
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Jeg er enig i at en bekymringsmelding kan være på sin plass, og jeg beundrer Tjorven for å ha sagt i fra. Det må ha krevd en del guts.
![]() |
|
|