Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gikk du i 1. mai-tog i går?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Gikk du i 1.mai-tog?
Ja, såklart 11 11,96%
Ja, men i korpset 1 1,09%
Nei 80 86,96%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-08, 17:19   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gikk du i 1.mai-tog i går?

Selvsagt. Jeg gikk til og med aller først.

Gammel 02-05-08, 17:28   #22
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja!

Gammel 02-05-08, 17:36   #23
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei jeg gjorde ikke det.

Gammel 02-05-08, 17:41   #24
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg gikk ikke i tog - men vi så på toget

Gammel 02-05-08, 20:57   #25
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Jobbet du 1.mai?

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 21:01   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gikk ikke. Storebror hadde play-date og jeg maktet egentlig ikke tanken på å dra med meg alltid puppegale lillebror + storebror inn i folkemengden jeg...

Gammel 02-05-08, 21:01   #27
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Jepp.

Me byrja under fana til Kjemisk Fagforening (eller Kjemiske som den heiter på folkemunne). Det var så langt framme at me høyrde korpset.

Så måtte eg knyte Storesøster sin sko og vips, så havna me under fana "Forsvar Lokalsjukehusa".

Etterkvart vart Lillebror lei av å sitte i vogn og ville bærast. Ein forsinkelse som førte oss under SV si fane om sosial dumping. Her vart me forøvrig fotografert av lokalavisa

Det var ein fin spasertur i fint vårvær

Gammel 02-05-08, 22:01   #28
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg er generelt ikke noe demonstrasjonstogsmenneske, og har ingen tradisjoner for 1. mai, utover å jobbe i hagen.

Gammel 02-05-08, 22:11   #29
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Nei!

Gammel 02-05-08, 22:21   #30
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei. Jeg er generelt ikke noe demonstrasjonstogsmenneske, og har ingen tradisjoner for 1. mai, utover å jobbe i hagen.

Jeg går heller ikke i tog på 1 mai, men jeg jobber heller ikke i hagen akkurat den dagen, er så mange andre dager jeg kan gjøre det på. Pappa har alltid sakt at de som sitter i en traktor på jordet, jobber ute i hagen og sånne ting på 1 mai gjør det for å demonstrere at de er storfolk og ikke vanlige arbeidsfolk, Er ganske mange år siden han sa dette første gangen, og jeg husker hans ord akkurat denne dagen, Så 1 mai er en avslappende dag for hele familien hos oss

Gammel 02-05-08, 22:29   #31
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da bare en fridag som ofte ikke går opp i andre ting (slik lørdagene gjerne gjør), og så er det jo årstiden for det.

Ingen ting demonstrativt i det, i hvert fall.

Gammel 02-05-08, 22:31   #32
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Nei, jeg sov etter nattevakt. Har forsåvidt ikke pleid å gå i tog heller ,på 1. mai.

Gammel 02-05-08, 22:33   #33
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gikk i Oslo, under "Kvalitet koster- hev lærerlønna nå!" Og litt sammen med togkonduktørforeningen. (Ikke spør.) Og som alltid er jeg glad for at jeg gikk, og glad for å se så mange engasjerte mennesker fra alle verdenshjørner.
Jeg går i tog noen år, avhengig av planer.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 22:34   #34
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Det er da bare en fridag som ofte ikke går opp i andre ting (slik lørdagene gjerne gjør), og så er det jo årstiden for det.

Ingen ting demonstrativt i det, i hvert fall.

Pappa er 82 år da, og jeg tror 1 mai betydde mye mer for hans generasjon enn den gjør i dag.

Gammel 02-05-08, 22:36   #35
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nåja, det er en kjent sak at mange tenner bål i hagen og ligende som en slags motdemonstrasjon.

Gammel 02-05-08, 22:51   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Siden jeg som sagt ikke er noe demonstrasjonsmenneske så demonstrerer jeg hverken på den ene eller andre måten. Ikke så jeg noe av det her i villaland heller. Men det er ikke mange flagg, da.

Gammel 02-05-08, 22:57   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gandet veldig lokale regnbyger over alle som jobbet i hagen 1.mai i appellen min.
Etter det jeg har hørt, virket det veldig bra enkelte steder på østlandet.

Gammel 02-05-08, 23:24   #38
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Ja, jeg gikk i tog. Jeg gikk riktignok ikke hele runden, for Lillemor ble sliten og orket ikke gå lenger da vi var kommet cirka 3/4 av distansen. Da kjøpte vi is og vaffel, og sang Internasjonalen. Det gjelder å kjøpe dem inn i sosialismen så tidlig som mulig.

Her var det en gassballong og Mariekjeks som skulle til. Så kom vi oss gjennom hele toget. (Med vogn.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 00:13   #39
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nei det gjorde jeg ikke.
Brukte nesten hele dagen på sofaen og pleiet min selvforskyldte fyllesyke :fjortis:, og jobbet av samme grunn heller ikke i hagen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 08:16   #40
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden jeg som sagt ikke er noe demonstrasjonsmenneske så demonstrerer jeg hverken på den ene eller andre måten.

Selv om du ikke er et demonstrasjonsmenneske og ikke gjør det selv for å demonstrere regner jeg med at du ser at utenifra kan det oppfattes som en demonstrasjon? Siden det faktisk er velkjent som en form for demonstrasjon på 1. mai?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.