Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Skifte dekk på bilen

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-08, 12:42   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skifte dekk på bilen

Da var dekkene skiftet, og ryddet på på plass.

glemte å skrive ut tråden men det gikk som smurt like vel. Følte meg litt dum der jeg sto som underholding foran 50 naboer nesten men det gikk som en lek, skulle tro jeg hadde gjort det mange ganger før.

eneste var en mutter som sto bom fast som jeg sto og hoppet på en stund. Og at jeg måtte ringe til mannen for å få vite hvor mutterene var fordi jeg ikke fant de. Selfølgelig vist han ikke det heller, men han trodde han brukte de samme som var på vinterdekkene. Og det var det. Han begynte med at vi kunne gjøre det i ettermiddag når han kom hjem, og så forsatte han med å fortelle hvordan jeg skulle gjøre det. Da sa jeg at jeg er ikke dum og la på

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 10:48   #2
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lykke til, ikke gi deg! Og så ler jeg meg nesten skakk av Carrera.

Gammel 03-05-08, 12:56   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Congratulations on a job well done!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 13:06   #4
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det var jenta si det!

Gammel 03-05-08, 13:11   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Well done *åpplaus*

Jeg er på veil til bilvasken, der de skal får lov å vaske bilen, begge dekksettene og bytte dekk, mens jeg soler meg utenfor.

Gammel 03-05-08, 13:27   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Så flott! Eneste aberet er at mannen blir så fornøyd at du får jobben neste år også

Gammel 03-05-08, 13:30   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Så flott! Eneste aberet er at mannen blir så fornøyd at du får jobben neste år også

pfft, nå har jeg bevist at jeg kan. Da trenger jeg ikke gjøre det igjen.

Gammel 03-05-08, 13:30   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Gammel 03-05-08, 14:11   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 03-05-08, 14:18   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det var jenta si det.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 14:32   #11
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Så flink du er! Nå må dere bare huske å etterstramme dem etter dere har kjørt 10 mil. :noterer bak øret at jeg ikke har etterstramt selv enda:

Gammel 03-05-08, 23:39   #12
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Isolde dette står det virkelig respekt av. Gratulerer så mye

Gammel 03-05-08, 23:43   #13
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Bra jobba. Tenker du fikk stoppet kjeften på dem som trodde du ikke klarte dette!

Gammel 04-05-08, 22:34   #14
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Og nå viser det seg at vi begge har glemt at dekkene må byttes i år.. Så nå må de av igjen. Forhåpentlig vis får vi gjort det når vi kjøper nye dekk. At de bare tar de av og skifter og setter på nye.

Og så var det det og finne billige og gode dekk fort som en svint.

Gammel 04-05-08, 22:43   #15
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Spiller ingen rolle. Du har bevist en gang for alle du kan skifte dekk. Når dere kjøper nye dekk skifter de vel der?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.