Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du mange vesker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-08, 19:43   #21
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Sv: Har du mange vesker?

Fra å ikkje bruke veske i det heile tatt er eg blitt veldig glad i fine vesker, mitt siste innkjøp er ein brun "starbag" frå RIKA

Gammel 03-05-08, 19:54   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har to vesker. Den ene er en skinnveske til 2000,- (som jeg riktignok kjøpte til halv pris), den andre en billigveske. Jeg bruker stort sett sekk, derfor den labre veskesamlingen. Mulig jeg har en eller to vesker til fra yngre dager pakket ned i boden.

Gammel 03-05-08, 19:55   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ikke veldig mange, stort sett forholdsvis dyre så de kastes ikke akkurat ...

De jeg har er i forskjellige farger og matcher forskjellig.Bruker alle.

Gammel 03-05-08, 20:01   #24
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg har mange vesker.
Ingen skikkelig dyre, den dyreste er vel en skinnveske fra H&M til 700. Men den kuleste (akkurat nå) er egentlig den aller billigste, nemlig en stor, svart lakkveske jeg betalte 20 kroner for på Gina Tricot.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:13   #25
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg har få vesker. Fordi jeg er kresen, og fordi jeg ikke gidder ( eller har økonomi til ) å bruke 2-3000 på en veske.

Jeg er svært lykkelig for at jeg har oppdaget Stella Snella, som selger stilige vintage-vesker til en ok penge.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:17   #26
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var værre før jeg fikk Mathias. Da hadde jeg skikkelig veske-dilla. Fra jeg fikk Mathias og frem til nå i det siste har jeg nesten ikke brukt veske, har hatt nok med vogn og evt. stelleveske. Men nå begynner det å ta seg opp igjen.

Gammel 03-05-08, 20:20   #27
snus
Fullverdig medlem

snus sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
snus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har en del vesker men bruker det ikke så ofte

Gammel 03-05-08, 20:28   #28
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker sjelden veske, men liker å lage. Har ennå ikke pønsket meg fram til den ultimate løsningen. Jeg har visst noen gamle, kjøpte vesker på loftet, men mange er det ikke.

Gammel 03-05-08, 20:37   #29
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en penveske, en strandveske (enda jeg aldri er på stranden..), et par pcvesker (teller ikke som vesker spør du meg) og 2 vesker utenom det. Ja også en stelleveske da. Ønsker meg flere vesker!

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:39   #30
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er vel temmelig uinteressert i vesker. Kjapt regnet har jeg fem stk - ingen av dem hverken dyre eller fancy.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:44   #31
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Dyre vesker har ikke jeg heller. Finnes masse fine til en rimelig penge
Foretrekker mange å velge mellom, enn noen få dyre

Gammel 03-05-08, 20:44   #32
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Ja. Jeg har veskedilla, og har vel kanskje rundt 30.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:54   #33
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 4-5 billige drittvesker. Jeg har aldri hatt den store greia mht. vesker. Designervesker er så dyre at jeg synes det blir tåpelig og unødvendig å bruke flere tusen kroner på dem. Jeg tror neppe jeg hadde gjort det om jeg var millionær engang.
Jeg ser jo at det er mye lekkert på veskefronten, men jeg har nok av andre "fetisjer", så jeg håper veskedilling ikke plutselig blir en ny greie i rekken av "musthaves".

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 10:17   #34
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok i underkant av førti vesker, men kaster ofte eller gir bort.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 10:23   #35
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Hva Tertit er det virkelig en skjult side jeg ikke vet om.
Jeg må nok si at jeg har for få vesker. Min Pia veske en nå kaputt i glidelåset. Så har jeg ca 4 stygge vesker til.
Men da Tertit vil jeg se at du begynner å bruke veskene dine. Kan knappest huske å ha sett deg med veske

Gammel 04-05-08, 10:44   #36
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Hva? Drar jo på veskene mine støtt jeg!
Kom og ta en titt du

Gammel 04-05-08, 10:48   #37
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Tar gjerne en titt jeg Tertit. Tar dere i mot besøk i dag da? Er selskap syk og te syk

Gammel 04-05-08, 11:25   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

1

Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 11:27   #39
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg har hele tre vesker.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 12:34   #40
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

1 stor svart
1 liten svart
1 liten brun.
1 i Ola-stoff.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.