Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 11:18   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Jeg kjører en Hyundai Trajet TD. Det er en svart 7-seter, hvor vi har tatt ut ene bakerste setet for å få god plass til Simo-droget
Dieselbil, med rattautomatgear - herlig!
Man kan ta ut de setene man vil, og alle setene er såkalt "buss-seter" - skikkelig stødige seter. Mine tre jenter sitter i midten, hvor lille Ida sitter bakovervendt med ei storesøster på hver side.

Dønn stødig familiebil!!!!!

Gubben kjører en Hyundai Sonata sedan - helt vanlig og god bil

(fant et par små bilder i farta på nettet)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg trajet2.jpg (5,3 KB, 202 visninger)
Filtype: jpg trajet.jpg (4,6 KB, 199 visninger)
Gammel 08-11-06, 00:31   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en BILGAL dame og har en BMW 116i som jeg kjøpe 24 nov i fjor
Nå når jeg har pusset opp et helt hus ...nesten , har jeg hørt mye på radio og der annonserer Tronrud Bil veldig om dagen pga avgiftsøkningen etter nyttår
Jeg ønsker meg vanvittig mye en BMW X3, og har faktisk ringt og bedt om et tilbud ... så vi får se

Den jeg har er helt rå å kjøre
Ligger klistert til veien og drar seg frem overalt, selv med tung våt nysnø
Jeg hadde på lån en splitter ny Passat stasjonsvogn i januar i år da min var på verksted og fikk rettet en bulk (en MANN rygget rett i siden på meg) ,og sammenlignet var det en forferdelig slede å kjøre.Spant og slurret og kom seg ikke opp de bratte bakkene jeg har til barnehagen.

Jeg har hatt VW før, flere Golfer og en Polo, men jeg er trofast BMW elsker jeg.
Audi har jeg hatt et par stykker av,A4 Avant, og Nissan 200SX

BMW er skikkelig gode, tighte og godt skrudde biler.

Min er en ekstra utstyrt med Xenonlamper og sportseter på begge sider foran, den kostet 320.000 for et år siden, men er verdt hver krone.
Det er bare X3 som er hakket finere , men et par hakk dyrere

Gammel 13-12-06, 23:28   #3
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og så har vi en Citroën Xsara Stasjsonsvogn 1.6 liter 00 modell.
Møkkabil, møkkabil, møkkabil - er vel den beste beskrivelse av denne!
Vi kjøpte den brukt for to år siden - og har snart betalt mer i reparasjoner enn hva vi ga for kjærra...

Samme problem som vi har.
Vi har Citröen Xantia 1,8 liter 99 modell. Den har vært så mange ganger på verksted at jeg er så lei av hele bilen. Nå lyser signalet for tåkelys foran...men pokker om jeg vet hvorfor.

Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 03:07   #4
TBM
Passiv

Standard

Vi bruker ikke penger på bil, derfor består bilparken av en Toyota HiAce 4x4 1995-modell, samt en Volvo 245 stasjonsvogn. Volvo'n er i bra stand og skal få "understellsbehandling" for å vare leeeenge.

TOyota'n har mye lakkrust, men i januar skal vi faktisk få sveisa bort det og hellakkert den. Dermed blir den mer presentabel - er ikke morsomt å kjøre rundt i et rustvrak heller (det må være den eneste "forfengeligheten" jeg har i forhold til bilene våre...).

Bilene går som klokker og det er minimalt med reperasjoner på de. Når de i tillegg er så sikre biler at de etter den svenske Folksamtesten ligger "20% over gjennomsnittet" ja, da ser jeg ingen grunn til å bytte de ut med biler til høyere pris.

Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 04:34   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Her på St.Maarten har vi en Jeep Grand Cherokee 5.5 Limited
og i Norge en Golf 2005-modell.

Gammel 06-11-06, 23:38   #6
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Vi kjøpte ny Toyota Avensis 1,8 stv i våres. Veldig fornøyde
God bil og kjøre, og den rommer det vi trenger å ha med på tur ( så lenge jeg pakker )

Gammel 08-11-06, 19:01   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en turkis Seat Cordoba. Kjempefornøyd, den har stort bagasjerom og er romslig til å være en såpass liten bil.

Gammel 10-11-06, 11:36   #8
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Vi har ein Toyota Avensis stasjonsvogn, 2002-mod, og er kjempefornøgde med den. I tillegg må vi ha ein bil til. Sukk. Dette er vanskeleg. Eller rettare sagt, vi veit kva vi vil ha, men det er ikkje nødvendigvis det same som det vi bør ha....

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 13:56   #9
Victoria
Fullverdig medlem

Victoria sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Victoria har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har en Audi A4 Avant (stasjonsvogn), 2005 modell, svart.

Den er stylet med 18" felger, kromma speil osv osv. Mannens fortjeneste ja I tillegg har vi Pioneer Navigasjon med DVD-spiller - så jeg vet alltid hvor jeg skal eller kan se på film på lengre turer :mrgreen:

Hvor mannen har gjemt bildene av den vet jeg ikke just nå, men kan sikkert fikse til senere!

Gammel 25-11-06, 14:12   #10
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Vi har også navigasjon, men ikke med dvd spiller... Jeg blir så fort kvalm i bil hvis jeg er passasjer og tror ikke jeg hadde klart å fokusert skikkelig hvis jeg skulle sett på en film samtidig som jeg kjørte... Det hørtes litt farlig ut det der... Snuppa her hadde sikkert likt hvis hun fikk se Elias i bilen

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 06:21   #11
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Vi har en sølvgrå Volvo XC90 V8:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=213694

Foreløpig er det mannen som kjører den, men når jeg er ferdig med lappen på nyåret, tar jeg over. Da kjøper han seg en ny, hvilken vet vi ikke enda.

Gammel 14-12-06, 09:11   #12
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Vi har en Citroen Berlingo, inmari praktisk til barnevogner og seter og alt som skal inn. Og så har vi en gammal golf som skal byttes ut i en god gammel Mini Morris når den dør ...

Gammel 14-12-06, 09:29   #13
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har samme bil som dere, Lille Trille (Audi A6 stv...) Eneste forkjellen er at vår et litt mørkegrå metallic. Er veldig fornøyd med kjøreegenskapene
I tillegg har vi en blå Passat (Sedan)

Gammel 14-12-06, 11:38   #14
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Vi har samme bil som dere, Lille Trille (Audi A6 stv...) Eneste forkjellen er at vår et litt mørkegrå metallic. Er veldig fornøyd med kjøreegenskapene
I tillegg har vi en blå Passat (Sedan)

Er det meg du mener? Lille Blink
Knall bra biler, er super fornøyd vi også

Gammel 27-12-06, 22:32   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Skrev tidligere i tråden at jeg da hadde en BMW 116i, men ønsket meg en BMW X3
Nå er jeg den stolte eier av en X3 og det er det absolutt beste jeg har eid og kjørt. Og jeg har kjørt og eid mange mange biler i min snart 24 årige kjørekarriere
Bla Maserati har jeg også hatt, en 425 biturbo

Denne er sjef
Alt av utstyr, og så stor og oversiktelig
Føles som å kjøre et stort skip
Meget fornøyd med byttet
Hadde småtenkt litt på det, men siden akkurat denne øker med ca 49.000 i avgifter nå på nyåret ,var det bare å slå til

Gammel 28-12-06, 01:58   #16
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjører en Toyota Corolla, Ginza utgaven, mener å huske at det er en 97-modell. Den er lav, og trang, så den blir forhåpentligvis skiftet ut i løpet av neste år en gang.

Mannen kjører en Peugeot ett-eller annet som er jobb-bilen. Det er en 3-seter, og den må også byttes ut når familien vår blir større en gang.

Gammel 14-12-06, 12:21   #17
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sitter her uten bil og venter på denne. Mannens arbeidsbil er fremdeles på verksted, og han må låne min "gamle". Åå som jeg gleder meg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110646

Gammel 14-12-06, 12:47   #18
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har samme bil som dere, LilleBlink! Audi A6 stv....Men mørk grå metallic. Er veldig fornøyd
I tillegg har vi en WW Passat

Sist redigert av Carpe Diem : 14-12-06 kl 13:31.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 13:27   #19
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg sitter her uten bil og venter på denne. Mannens arbeidsbil er fremdeles på verksted, og han må låne min "gamle". Åå som jeg gleder meg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110646

Kjempe flott bil!!!
Jeg ville ha senket den og sotet rutene på den, ikke sotet helt sorte da

Gammel 18-12-06, 20:50   #20
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Standard

Huff... Jeg hadde en Peugeot en gang,min første bil faktisk...

Sikkert i en helt annen klasse enn den dere har, men det var allikevel ikke en 10 000kr bil...

Jeg hadde så mye problemer med den at tilslutt s¨ble det "PEUGEOT BEGYNN Å GÅ...." Kan ikke fordra de bilene nå, franskmenn har ikke hatt den største suksessen har jeg følelsen av...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.