|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bilder igjen
Takk, min venn! Nå kommer et spørsmål til: har klart å legge inn en link til Foto Knudsen "et annet sted", hvordan får jeg frem bildet og ikke bare en link i innlegget? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
flisespikker
|
Jeg bruker ikke FotoKnudsen selv, men mener å erindre at det er flere som har hatt trøbbel med akkurat det.
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Limer du linken rett inn i posten? I så fall blir det bare en link. Det du må gjøre, er å trykke på bildeknappen (
|
|
|
#29 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bilder igjenSist redigert av Skilpadda : 08-11-06 kl 13:56. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
flisespikker
|
Sv: Bilder igjenLiven: Jeg gikk inn og endret slik at ku-bildet kom frem. Feilen var at det allerede stod en [URL]-tagg rundt linken din. Denne taggen kommer av seg selv når man limer inn en URL (nettadresse) i posten. Hvis du trykker på
|
|
|
#36 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder igjenDenne tråden må ikke slettes. Jeg får sikkert bruk for den senere.
|
|
|
|
#37 |
|
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder igjenJeg vil anbefale Photobucket.
|
|
![]() |
|
|