|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slakting av dyr i barnehagen. Hva syns dere? (Dagbladet)Synes det er bra for ungene, under den settingen dette ble gjort. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Live and let live
|
Sv: Slakting av dyr i barnehagen. Hva syns dere? (Dagbladet)
|
|
|
#23 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Slakting av dyr i barnehagen. Hva syns dere? (Dagbladet)Jeg er enig med dere som sier at det blir i overkant mye realisme for et lite barn. Jeg orker ikke se på selve drapet av grisene vi slakter, men kan være med på skolding og partering (Å vomme den er også noe jeg vil unngå, kanskje mest fordi jeg synes det er ekkelt
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Slakting av dyr i barnehagen. Hva syns dere? (Dagbladet)Har vært med "min" barnehage på elgslakting, og ungene var veldig nyskjerrige. Det er jo snakk om sleve "oppdelingen", ikke avlivingen (der går grensa syns jeg, det jo ikke trsdisjoner for å ta med barn på det heller så vidt jeg vet). Og de fleste av oss spiser jo kjøtt... |
|
|
|
#26 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Slakting av dyr i barnehagen. Hva syns dere? (Dagbladet)MInsten her i huset har vel ikke akkurat sett slaktingen, men en dag i barnehagenhadde de eldste barne en dag hvor de lagde middagen virkelig fra bunnen av.
|