|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
fri
|
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?
Skrev feil, mente våtromstapet, med sånn flott bård til og med. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?Vi brukte Jotun våtromssystem på veggane på begge bada då vi bygde for litt over eitt år sidan. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?Disse plantene er en god del dyrere enn 300 kroner platen. Husker ikke nøyaktig. *tenker* |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?Eg trur det er ca 600 kr pr plate (alt etter om det er bestillingsvare), og dei er 60 cm breie. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?
389,- betalte vi. På Byggmakker.
|
|
|
#7 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?Du finner dem rett som det er til halv pris. Vi kommer til å gå for vinyl og fibo-trespo på begge badene og vaskerommet. Mannen har begynt å snakke om litt flis på en vegg for pynt, men jeg nekter.
|
|
|
#8 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?Var på byggvarebutikk i dag. Du får alt-i-ett våtromsplater for under 500 kr. Alloc har også slike plater. Det finnes vinylbelegg til vegg, men da må du ha border oppe ved taket, og det bør nok legges av fagfolk.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?Her er fra badet vårt. Det er Fibo-Trespo plater på veggen, Fortissimo white tile, tror jeg. De var så svimete på Byggmakker at jeg husker ikke hva vi endte opp med. (Det var leveringstid på ditt, og feilleveranser på datt og gudene vet.)
|
|
|
#10 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Alternativ til fliser i våtrom?Fy søren Lille Ru, det ser jo ut som ordentlige fliser på veggene.
|
![]() |
|
|