|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Synes ikke noe særlig om 17. mai lenger. Hadde lyst til å stikke av i år som vi gjorde i fjor men det gikk ikke.
![]() |
#23 |
Textrovert
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg har et avslappet forhold til 17. mai. Gleder meg ikke, men skyr ikke dagen som pesten heller. Vi ser på / går i det lokale barnetoget, og så går vi til skolen og spiser is og kaker og lar ungene leke litt. Det er hyggeligere nå enn hva det var. Tidligere satte de ut langbord i skolegården, og da var det alltids noen lokale familier som okkuperte et helt trippellangbord til seg og slekta, slik at vi stakkars innflytterne ble stående alene i et hjørne av skolegården. Stemningen var svært lite inkluderende og jeg HATET det. I de siste årene har det vært bedre, for de har droppet langbordene, og det er mange nye innflyttere i området, så stemningen er bedre.
![]() |
#24 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg blir helt rørt bare jeg tenker 17. mai. Jeg elsker den. Fra liten av så har vi hatt fine familietradisjoner rundt denne dagen. Aldri noe stress, bare hygge. Nå som mine foreldre er blitt "gamle", så har jeg overtatt familieselskapet etter borgertoget. Her kommer alle som vil, inkludert venner. Alle har med seg kake, og vi ordner med middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg syns egentlig 17.mai er en litt slitsom dag, men har bestemt meg for at i $år/morgen skal det ikke bli noe stress! Men samtidig så liker jeg egentlig dagen, for jeg går og småsipper hele tiden. "Ja vi elsker" gjør meg rørt, og alle korpsene.
![]() |
#26 |
Ferdig!
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg er kjempeglad i 17.mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jo, med barn blir dagen noe mer stressende, men også mye mer rørende!
![]() |
![]() |
#28 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg er forresten allerede i dag i 17.mai-stemning. Jeg går rundt med sommerfugler i magen. Har masse jubel som vil ut. Gleder meg veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg har alltid hatt gode minner til 17. mai, men eter at jeg flyttet fra min hjemby så blir det ikke helt det samme. Men ungene gjør det jo mye bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?17 mai er artig når man har fått på seg klær og stresset til skolen. Ofte så går toget litt tilig synnes jeg.
![]() |
#31 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?
Signerer helhjertet. Vi må stå opp en time tidligere enn til vanlig, enda vi egentlig har fri. Bare det er nok til å få meg negativ. *B-menneske*
![]() |
![]() |
#33 |
Textrovert
|
![]() |
#34 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg tror jeg gleder meg mer enn Malin.
![]() |
![]() |
#36 |
"De"
|
Der har du meg også.
![]() |
#37 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Siden jeg kom til Norge i voksen alder er 17. mai for meg vennedagen. Litt stress med at mannen som går i barnetoget må stå opp uhyre tidlig. Men i mange år, var det vennefrokost, så vennegrillfest. Nå er det gjerne fest hos en av kundene mine i byen, så fortsatt grillfesten. I år skal vi faktisk stå og se på barnetoget (vi har fått billetter til ståplass), så hvis barna går lei etter at pappa har passer, trekker vi oss tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Før jeg fikk barn syntes jeg det var bare mas med 17 mai. |
![]() |
![]() |
#39 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg elsker 17. mai, særlig alle minnene fra tidligere. Jeg gikk i korps i årevis og er litt lost når jeg ikke skal spille. Men jeg elsker dagen, blir rørt til tårer av alt mulig, korpset som vekker oss kl. 7 som alle andre hater, Ja vi elsker, unger med is over hele ansiktet, sanger, flagg, alt. Må ha med en stor bunke lommetørklær i veska. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|