|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Stordalens festHan får passe på å invitere naboen neste år
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stordalens festJeg hadde sikkert blitt litt grinete hvis det var min nabo som breia seg slik, men klarer ikke å oppdrive den helt store sympatien for naboen. Jeg for min del er glad jeg slipper å gå på fest med en sånn fjollete maske på.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Stordalens festHvis Petter Stordalen bare er halvparten så fjott overfor naboen som han normalt er i media, er jeg overbevist om at naboen har et poeng. |
|
|
|
#7 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Stordalens festOg så er han jo så lav! Tror han rekker meg omtrent til puppen (som sikkert ville passet han fint
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Stordalens festVel, som tidligere nabo til et visst tønnebål, så vet jeg alt om hvor utrolig irriterende det ikke er å komme til sitt eget hjem.
|
|
|
#11 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stordalens fest
Det er faktisk riktig. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Stordalens festDet morsomme med Stordalen er at omtaler seg i tredjeperson når han er "god i gassen". Petter'n vil ha øl og vips så hopper hoffet han drar med seg på fester. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| kjendisfest, stordalen |
|
|