|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
villende
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?
Alternativt: "kniiip!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Jeg må definitivt ta turen innom Lucky Lips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
♡
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Jeg har funnet strøpynt til kake med delfiner. Var det hvaler også tro? De hadde mange forskjellige typer på Jernia.
![]() |
#26 |
Peppy!
|
Takk! (Jeg hjalp til altså, så jeg tar litt av æren jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Ja, jeg sier absolutt ja takk til shoppingtilbudet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Hmm ungene mine hadde noe som såg ut som krabber. De var lysebrune og salte, men det kan hende det var edderkopper... Fra vanlig godtestativ på Rema eller noe.
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Jeg fant verdens mest fantastiske godteributikk online. Men selvfølgelig shipper de bare til USA. FAQen deres var faktisk veldig morsom og informativ.
![]() |
#33 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Man får da gelefisker? Sånn a la Seigmenn, bare med fisker? Eller er de gått ut av produksjon?
![]() |
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
![]() |
#35 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Men du atte: Hvis du er lur så får du tak i en diiiger, blank/gjennomsiktig ildfast form eller dypt fat. Oppi dette har du forskjellige sånne geledyr og godteri som beskrevet over, og oppi heller du geleblanding - prøv deg frem med grønn og blå og en eller annen blank type (lag evt selv, det er kjempelett) og hell over. Det blir selvsagt havet når det er stivt, ikke sant - og nedi speiler alle dyrene seg. Oppå dette setter du kakeformbunnen med kaken - da har du ordnet både kake og gele på en gang.
![]() |
![]() |
#36 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Sender JetCarriers matvarer da? Gubben sier i bakgrunnen at de ikke gjør det...
![]() |
#37 |
Peppy!
|
Fiskekake.
Jo, jeg kan prøve et par ting. Det blir ikke bare dyrt på grunn av frakten. Alt dette godteriet kommer jo i 2-3 kilosposer, så det koster jo i bøtter og spann. Men nå er vi så dedikerte at vi ikke klarer å slippe det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Hvis du finner ut at du skal ha noen turister på land også, er seigmenn med coctailsverd en sikker vinner, iallefall her hos oss.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Peppy!
|
Joda, det er planen det. Men vi skal ha kaker også. Må jo ha litt landskaper og skip og sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
barnebursdag, kakebaking |
|
|