|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar selvfølgelig uten spørsmål.
|
|
|
#3 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar uten spm. og ber henne samtidig komme med en dag hun kan.
|
|
|
#4 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar og tar det for gitt at hun ville ha fortalt meg hva hun skulle dersom hun ville jeg skulle vite det. På den annen side så er det også de som da tolker en som uinteressert siden man ikke spør.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Det godtar jeg selvfølgelig - og avhengig av situasjonen og hvilken venninne det er så vil hun enten fortelle selv hva hun skal, eller jeg kan finne på å spørre om hva hun skal for noe spennende? |
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Hvis det er ei god venninne, og ei sånn som pleier å fortelle alt, spør jeg hva hun skal. Da handler det for meg om å vise interesse for hennes liv.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#7 |
|
geskjeftig
|
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Ja, er ikke det er greit svar, da?
|
|
|
#8 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Selvfølgelig godtar jeg det. Noe annet ville vært direkte latterlig, i alle fall i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar det uten spørsmål!
|
|
|
#15 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Jeg gudbedre, noe annet ville vært urutt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar det. Syns ikke man skylder venninder forklaring på alt heller. Er det et godt vennskap, får man vite det man "trenger".
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Jeg godtar det, selvsagt. Regner med at de utbroderer hvis de vil. Jeg kan fint finne på å si slikt selv, mest fordi jeg ikke alltid orker å fortelle om den dysfunksjonelle familien min.
|
|
|
#18 |
|
Vaklende
|
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?
Selvsagt godtar jeg det, og må bare henge meg på Blondie. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Jeg godtar det selvsagt, men er det ikke litt forskjell på å spørre personen hva han/hun skal og det å GRAVE etter hva personen skal? Er det seriøst ingen her i tråden som kunne funnet på å spørre bestevenninna si om hva hun skulle? Jeg pleier ikke å gjøre det, men jeg kunne godt funnet på å spørre.
|
|
|
#20 |
|
*_*
|
Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Jeg kan godt finne på å spørre om det er noe morsomt på gang, for eksempel. Skal hun på fest, så inviterer jeg gjerne meg selv med og skal hun ha middagsgjester insisterer jeg selvfølgelig på å få komme. Neida.
|
|
![]() |
|
|