|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Total awareness
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Har aldersgrensen for barnebillett på bussene i Stavanger økt?
Det skal du ikke siden begge er i vogn. Men hvis du har en i vogn og en som ikke er i vogn kan du få den som ikke er i vogn med på familiebillett og den i vogn gratis. Du kan si det sånn at barn i vogn "teller" ikke, de er en del av vognen og vogn er gratis.
![]() |
#22 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har aldersgrensen for barnebillett på bussene i Stavanger økt?Vi har hatt familiebillett i flere år her i Stavanger
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Seriøst? Typisk at de fjerner ordningen når JEG får en fireåring.
![]() |
#24 |
Hertuginne
|
Det har faktisk ingenting med anbudet å gjøre. Det er Rogaland Fylkeskommune som har ansvaret for alle takster og priser på busskjøringen i Rogaland, og det er også de som får inntektene. Busselskapet kunne ikke brydd seg mindre om det var en eller femti passasjerer ombord i bussen, de tjener det samme uansett. Så om dere vil ha endret bussrutene, prisene eller også kvaliteten på bussene (for det er også spesifisert i anbudsgrunnlaget) så anbefaler jeg at dere klager til fylkeskommunen, siden det er de som har bestemt det.
![]() |
#25 |
Total awareness
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Har aldersgrensen for barnebillett på bussene i Stavanger økt?Jeg ser at jeg feilinformerte i ett tideligere innlegg. Takker Adrienne for riktig informasjon.
![]() |
|
|