|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Peppy!
|
![]() Sv: Billetter i skuffen?Vi skal til Dubai første uken i februar. Det skal bli sinnsykt kult. Sol, storby, eksotisk mat og fri, fri, fri... |
![]() |
![]() |
#22 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen?Rykende ferske billettter i skuffen min - bestilt i dag faktisk
#23 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Billetter i skuffen?Jeg skal så langt som til Oslo, drar om ett par uker sammen med de to stølrste barna. Der skal vi bare kose oss, nyte gode dager i ei uke. Og så skal vi på jul i Blåfjell teater, samt på barselbesøk og hilse på to nyfødte guttepjokker
#24 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Billetter i skuffen?Jepp... slenger meg med på de som bare "må ha" billetter i skuffen
#25 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen?Ingen billetter i skuffa enda, men en tur for bare mannen og meg er under planlegging. Og foreløpig er det Paris som står på blokka.
#26 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Billetter i skuffen?Nei, nå er det slutt på billetter på en stund for min del (hvis man ikke regner med en "billett" til føden på Rikshospitalet rundt juletider |
![]() |
![]() |
#28 |
Står på egne ben
![]() Sv: Billetter i skuffen?Jeg vurderer og bestille en tur til Mallorca 1 uke for mannen min, meg og minstemann i mai neste år. Har nemlig fått barnevakt for de to andre og da kommer det ann på hvor lenge jeg klarer å vente med å bestille. Det tar nok ikke mange dagene før det i er boks tenker jeg. |
![]() |
![]() |
#29 |
Borte
|
![]() Sv: Billetter i skuffen?Langweekend i København med moren min og søsteren min om to uker. Det blir nok masse shopping med oss tre på tur. Jeg SKAL få til endel avslapping også. Og god mat og vin så klart. Gleder meg så jeg er helt syk.
#30 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Billetter i skuffen?Biletter til forsinket bryllups reise |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Billetter i skuffen?Et reisegavekort på 5000,- som henger på kjøleskapet og egentlig skulle vært brukt på Københavntur i høst, men så hadde ikke mannen tid. |
![]() |
![]() |
#32 |
Trøtt
|
![]() Sv: Billetter i skuffen?Monsoon: du får ringe meg når du er her, da! |
![]() |
![]() |
#33 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Billetter i skuffen?Vi reiser mye og ofte. Akkurat nå har vi ingenting planlagt.
![]() |
#34 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen?Vi har vel ingen spennende billetter på lur akkurat nå nei. |
![]() |
![]() |
#35 |
Står på egne ben
![]() Sv: Billetter i skuffen?
Kan en få bestillt de billettene allerede nå? |
![]() |
![]() |
#36 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen?Jada, det kan man! |
![]() |
![]() |
#37 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Billetter i skuffen?Her ligger det billetter til USA (New York, Washington) og venter på å bli benyttet i april/mai. Hele familien tar drøye to uker og GLEDER OSS! |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Sv: Billetter i skuffen?Vi bor fem minutters kjøring fra Strømstad-ferga, så her ligger det stadig vekk billetter i skuffen.
#40 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Billetter i skuffen?
Vi har også bestilt billetter til Kaptein Sabeltann forestillingen neste år samt overnatting i to netter
|
|