Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen spørsmål ang. ditt forhold til fyllekjøring / berusede sjåfører

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva har du opplevd i forbindelse med fyllakjøring? (Flervalgspoll)
Jeg har kjørt selv etter en halvliter /et glass vin. Det er jo lov 15 9,43%
Jeg kjører aldri om jeg har drukket bare litt 98 61,64%
Jeg smaker ikke en slurk en gang om jeg skal kjøre, det har med holdninger og grenser å gjøre 79 49,69%
Jeg har kjørt bil i berustet tilstand 13 8,18%
Jeg har kjørt moped / annet motorisert kjøretøy (som ikke er bil) i beruset tilstand 6 3,77%
Jeg har syklet i beruset tilstand 81 50,94%
Jeg kjenner noen som har kjørt (motorisert kjøretøy) i beruset tilstand 88 55,35%
Jeg kjenner noen som har syklet i beruset tilstand 94 59,12%
Jeg har satt på frivillig med noen som kjørte i beruset tilstand 25 15,72%
Jeg har satt ufrivillig på med noen som kjørte i beruset tilstand 17 10,69%
Jeg kjenner noen som har blitt drept av å kjøre i beruset tilstand 9 5,66%
Jeg kjenner noen som har drept noen av å kjøre i beruset tilstand 8 5,03%
Jeg kjenner noen som ble drept av at en fyllekjører 7 4,40%
Noen jeg vet hvem er har blitt drept ifb fyllekjøring 14 8,81%
Noen jeg kjenner har blitt skadet ifb med egen fyllekjøring 18 11,32%
Noen jeg kjenner har blitt skadet ifb andres fyllekjøring 10 6,29%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 14:28   #21
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen spørsmål ang. ditt forhold til fyllekjøring / berusede sjåfører

Jeg kjører aldri om jeg har drukket bare litt
Jeg smaker ikke en slurk en gang om jeg skal kjøre, det har med holdninger og grenser å gjøre
Jeg har syklet i beruset tilstand
Jeg kjenner noen som har kjørt (motorisert kjøretøy) i beruset tilstand
Jeg kjenner noen som har syklet i beruset tilstand

En gang så kan jeg ha hatt promille i blodet da jeg kjørte, jeg var 19 år og vi var på ferie, hadde drukket litt på dagen, om ettermiddagen så skulle de andre ha litt brus og det var 5 km å kjøre for å få tak i det, de andre hadde drukket tett og var ikke kjørbare, var bare jeg som var edru, Da vi var på vei tilbake så kom jeg til å tenke på at jeg hadde jo drukket 2 øl og litt likør noen timer tidligere. Vet ikke om jeg hadde promille eller ei. Følte meg i allefall helt edru. Etter dette så har jeg aldri kjørt bil samme dag som jeg har drukket noe alkohol.

Sist redigert av Mor til 4 : 22-05-08 kl 14:38.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 14:34   #22
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har aldri kjørt etter og ha drukket.Men desverre er det helt vanlig her.

Gammel 22-05-08, 14:39   #23
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Noen spørsmål ang. ditt forhold til fyllekjøring / berusede sjåfører

Jeg har ikke lappen, men hadde aldri kjørt om jeg hadde drukket, jeg har ikke engang syklet i fylla. Jeg har virkelig nulltoleranse for det der.
Har heller aldri sittet på med noen som har hatt promille.
Jeg kjenner noen som ble drept av fyllekjøring, og også en som drepte noen pga. det
Jeg har sett flere ulykker med folk som har kjørt med promille og hvor dårlig det går. (Også en som syklet med promille og var i en alvorlig ulykke.) Og derav har jeg nulltoleranse.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 14:42   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mamma jobbet på trafikkskadeavdelingen på Sunnaas Sykehus da jeg var barn. Det gjorde uslettelig inntrykk, og jeg drikker aldri en eneste dråpe alkohol hvis jeg skal kjøre bil samme dag. Jeg sitter heller aldri på med noen som har rørt alkohol. Jeg vet at mange oppfatter meg som sær på grunn av dette, men det får bare være.

Jeg kjenner ganske mange som kjører bil etter både 1 og 3 øl. Dette gjelder en del kolleger.

I russetiden var det en av mine medruss som stadig kjørte bil selv om han var helt dritings. Han hadde flaks og skadet aldri noen, men han mistet lappen etter noen år for fyllekjøring. Da hadde han altså ganske jevnlig kjørt bil i beruset tilstand. Jeg er og var sjokkert over at noen klarer å være så ignorant.

Gammel 22-05-08, 14:42   #25
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte at jeg aldri kjører når jeg har drukket, om enn veldig lite. Jeg har ved én anledning drukket en eller to halvlitere tidlig på dagen, og glemt dette og kjørt bil på kvelden. Jeg ble rimelig forfjamset da jeg oppdaget det, fordi jeg har prinsipp om å ikke gjøre det, men det var heldigvis gått mange timer og helt trygt sånn sett. Jeg har heller aldri sittet på med beruset sjåfør.
Fyllesykling derimot ... Vi var gjerne tre småfulle personer på én sykkel. Noen velt ble det også, men ingen alvorlige skader.
Nå drikker jeg aldri så mye mer, men jeg må tilstå at jeg fortsatt sykler til og fra byen eller venner når jeg har drukket.

For øvrig kjenner jeg folk som har fyllekjørt, men ingen som er skadet i forbindelse med fyllekjøring.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 14:46   #26
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Setter meg aldri bak rattet med ett glass innabords, uansett hvor mange timer som har gått etter inntak. Syklet beruset har jeg gjort, men ikke i traffikerte omeråder.
Kom på en litt søt historie: brodern og mannen drakk ut storesøster når hun var 3 dager gammel og han skulle sykle hjem. Det er første og siste gang jeg har sett noen sykle baklengs, for å så havne havreåkeren

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 14:50   #27
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg drikker ikke en eneste skvett om jeg skal kjøre bil. Men jeg må innrømme at jeg har syklet fra Torshov og ned i byen - god og full med kjolen flagrende. Jeg akter ikke å gjenta et lignende stunt.
Heldigvis kjenner jeg ingen som har kjørt i fylla, blitt drept av fyllekjøring eller selv forårsaket noens død ved fyllekjøring.

Sist redigert av Beckett : 22-05-08 kl 14:57.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 14:57   #28
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har syklet etter litt å drikke (ikke mye, og da sykles det i gangfart på fortau etterpå).

Jeg har en gang, før promillegrensen ble endret, kjørt etter 1-2 alkoholenheter, i god tid etter inntak. Det var antagelig innafor 0,2 også, men jeg ville ikke gjort det i dag.

Jeg har også sittet på ufrivillig, på en måte. En kveld da jeg var gravid skulle jeg kjøre, mens mannen tok et glass vin da vi var innom søstra hans. Det var bare ett glass, og så glemte vi det! Helt utrolig. Vi kom på det da vi parkerte. Urutinert og helt utrolig slomsete! Igjen, jeg tror nok det ville vært innafor 0,2, men på grensa, uansett. Svogeren min, som er politimann, tenkte heller ikke på det, da han vinket oss hjem. Jeez.

Uff, dette var ille, når jeg satte det sammen.

Gammel 22-05-08, 15:13   #29
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syklet har jeg nok gjort i beruset tilstand. Gått på ski også (ikke smart). I motoriserte kjøretøy har jeg nulltoleranse både for egen og andres del. Kjenner en som har fyllekjørt og skadet seg. Så her var det mange alternativ som passet.

Gammel 22-05-08, 15:28   #30
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har syklet i beruset tilstand mange ganger, spesielt i oppveksten (er fra Trøndelag og startet å drikke sprit som 15-åring). Men jeg tror oppriktig at det aldri var noe som helst fare med fyllesyklingen, den foregikk stort sett kl 4 på natten, på utrafikkerte veier. Alternativet var å gå hjem, og det kunne være lange avstander.

Jeg har sett mange kjøre i beruset tilstand, spesielt traktorer og snøskutere virker det som mange synes er helt greit å kjøre så lenge man klarer å holde seg fast.

Gammel 22-05-08, 15:29   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

Setter meg aldri bak rattet med ett glass innabords, uansett hvor mange timer som har gått etter inntak.

Ikke uka etter heller?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 15:31   #32
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan vel f.eks. ikke være noe problem med å kjøre klokka 23 om kvelden om man har drukket et glass vin til lunsj klokka 12, for å ta et eksempel. Da har det jo gått lengre tid enn om man tar et glass vin klokka 22 om kvelden og kjører bil klokka 8 neste morgen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 15:33   #33
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da får jeg være den første(?) som tilstår at jeg har kjørt bil i beruset tilstand, det er ikke noe jeg er stolt over, men tror nok det hadde kommet under "nødverge" om jeg hadde blitt stoppet. Det kommer aldri til å skje igjen!

Har også syklet i beruset tilstand, sittet på med en beruset person, kjenner noen som har kjørt i fylla, kjenner noen som har blitt tatt og mått sone, og kjenner noen som har kjørt på en annen person og drept denne personen i beruset tilstand.

Når jeg ser på det nå er det helt uvirkeligt, det som jeg har gjort kunne jeg aldri gjort idag.

Gammel 22-05-08, 15:39   #34
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjører aldri om jeg har drukket bare litt Visste ikke riktig hva jeg skulle svare. Jeg kan godt finne på å drikke en lettøl om det ikke er alkoholfritt tilgjengelig. Og det er jo litt. Men ikke så mye som en halvliter.
Jeg har syklet i beruset tilstand Det har jeg gjort mange ganger.
Jeg kjenner noen som har syklet i beruset tilstand Kjenner mange.
Jeg har satt på frivillig med noen som kjørte i beruset tilstand Har skjedd en gang.

Gammel 22-05-08, 15:42   #35
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Sykle gjør jeg sjelden, men jeg ville ikke sett på det som uansvarlig å sykle etter et par glass vin, og har sikkert gjort det en eller annen gang. Er det forbudt?

Jeg mener bestemt at jeg har hørt flere ganger at man kan få bot om man blir tatt i fyllesykling, men jeg finner ingen god dokumentasjon når jeg googler (jeg er elendig på å lete ... ). KK har en artikkel der det står at man ikke har noen spesiell promillegrense, men at man kan straffes utrygg sykling som skyldes alkohol.

Og nettavisen har en artikkel som sier dette:

Sitat:

Mannen syklet i beruset tilstand, stupte fremover og slo seg kraftig i Florø ved 18.30-tiden onsdag.
- Vi har tatt blodprøver av ham, sier operasjonsleder Einar Vereide ved Sogn og Fjordane politidistrikt til Nettavisen.
Syklisten ble sendt til Førde Sentralsykehus, hvor det meldes at han er lettere skadd.
Ifølge politiet blir mannen anmeldt for brudd på Vegtrafikklovens paragraf 21, hvor det blant annet står at du «må være skikket til å sykle på forsvarlig måte».
Det betyr at du ikke skal sykle hvis du er for trett, heller, presiserer Vereide.
- Hvilken promillegrense gjelder for syklister?
- Det er Ingen fastsatt grense, i slke saker blir det utvist skjønn, sier Vereide.
Politiet har foretatt en bremsesjekk av sykkelen, som viser at den var helt intakt.
Hvorvidt mannen får sykkelforbud, er ikke kjent.

Gammel 22-05-08, 15:48   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har sett mange kjøre i beruset tilstand, spesielt traktorer og snøskutere virker det som mange synes er helt greit å kjøre så lenge man klarer å holde seg fast.

Det var standard på den gamle hytta vår. Skitfulle innfødte som rulla ut av traktoren og krabba inn i hytta si, og som kjørte snøscooter oppover i fjellsiden da de var så fulle at de omtrent brant ned stabburet da de skulle lage pølsebål.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 16:01   #37
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har absolutt nulltoleranse for å kombinere alkohol og motoriserte kjøretøy.

Jeg innrømmer dog å ha syklet i påvirket tilstand (både to- og trehjulsykkel ).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 16:05   #38
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Husker en gang for mange år siden vi hadde festet en lørdags kveld/natt til søndag. mannen hadde vært bra full. På søndagskvelden tar vi oss en kjøretur, plutselig ser vi at det er promillekontroll på motsatt side, Mannen sier han aldri har tatt promilletest før så vi snur bare fordi han har lyst til å prøve det og, da vi nærmer oss kontrollen så begynte vi å tenke på natten før, hvor mye promille kunne han ha hatt den natten, og hadde han fortsatt noe, var ganske svette da vi ble vinket inn. Han hadde heldigvis ikke noe promille da, men hvis han hadde hatt det så ville det vel vært årets tabbe siden han snudde fordi han hadde lyst til å ta den promilletesten.

Sist redigert av Mor til 4 : 22-05-08 kl 16:10.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 16:13   #39
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjører ikke med promille, har syklet med promille.
Jeg kjenner en som døde etter fyllekjøring og broren hans som satt på ble også drept. Det var helt fryktelig.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 16:22   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg kjører aldri om jeg har drukket bare litt

Jeg smaker ikke en slurk en gang om jeg skal kjøre, det har med holdninger og grenser å gjøre

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.