Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Svigerdatter fra helvete?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 20:58   #21
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Svigerdatter fra helvete?

Så Harry at dem nesten blir litt lekker

Gammel 22-05-08, 20:59   #22
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

MORO!

Men på siden... trodde Lidl var nedlagt jeg?

Gammel 22-05-08, 21:01   #23
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Men på siden... trodde Lidl var nedlagt jeg?

Avviklingen er ikke gjennomført enda. Det er jo Rema 1000 som skal ta over butikkene og jeg regner med at det er en del utfordringer knyttet til dette. Kan tenke meg at de ikke vil at butikkene skal stenges mens det praktiske ordnes. Vi har Lidl ikke så langt unna, men jeg har aldri vært der, det tror jeg ikke så mange andre har vært heller.

Gammel 22-05-08, 21:09   #24
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar, jeg hørte 1.mai og trodde derfor det var stengt. Vi har Lidl i nabobyen og jeg pleier å ta turen innom hvis jeg var der. Har liksom ikke tenkt det var åpent lengre!

Gammel 22-05-08, 21:09   #25
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Humor! Jeg elsker å kjøpe tullegaver. Hadde aldri turd til min svigermor, men jeg har f.eks en gang pakket inn en fanta-flaske til min vin-elskende mor. Hun slet med å takke når hun innså at det ikke var vin (som det så ut som før hun pakket den opp)

:enkel:

Tullegaver er gøy! Spesielt til de som er litt seriøse...
Pakka inn en pakke surkål (umulig å gjette hva er) en gang og gav bort i innflyttingsgave til et vennepar. Hun er av det gaveglade og litt seriøse slaget. Ble litt snurt. Jeg, mannen og mannen hennes holdt på å le oss i hjel. I bilen hadde vi selvsagt en ordentlig gave. Hun ble fort blid igjen.

Gammel 22-05-08, 21:10   #26
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 22-05-08, 21:10   #27
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar, jeg hørte 1.mai og trodde derfor det var stengt. Vi har Lidl i nabobyen og jeg pleier å ta turen innom hvis jeg var der. Har liksom ikke tenkt det var åpent lengre!

Jeg hadde også hørt 1. mai, men ser jo at de fortsatt sender ut reklame.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:22   #28
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Da jeg var på Lidl sist (ca 1 uke siden) trodde de ansatte at de snart kom til å avvikle. Det hadde begynt å bli vanskelig å bestille varer m.m De trodde at Lidl kom til å stenge på få dagers varsel.

Gammel 22-05-08, 21:47   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, de var fantastiske! Jeg vil ha sånne på verandaen min.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:24   #30
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

:LOL:

Mamma hadde faktisk likt den

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:27   #31
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Fantastisk, at det går an å lage noe sånt

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:28   #32
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Svigermor min hadde nok likt de ja.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:35   #33
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhhh, disse hadde ungene likt! Kanskje det er plass til en gnom i hagen et sted...:undre:

Gammel 22-05-08, 23:23   #34
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MORO!

Ja, for den som synes sånt er moro.

Jeg har ikke sansen for tullegaver. Det er nok søppel på dyngene som det er.

Gammel 22-05-08, 23:57   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 23-05-08, 08:53   #36
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Så blodharry!

Jeg hadde elsket å hatt en sånn på portstolpen!! Sammen med støvlene jeg har kjøpt på loppis som jeg har plantet Ildtopp i..

Gammel 29-05-08, 10:47   #37
ingis
Fullverdig medlem

ingis sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
ingis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Naboene har sånne, opptil flere + mye annet nips. Det ser helt j***** ut. Ikke mye plass igjen på plenen.
Artig å se hvor de styrer på når de skal klippe gresset, det tar sin tid å flytte alle smånissene og kaninene og hva det enn må forestille det de har......

Gammel 29-05-08, 14:14   #38
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Gammel 29-05-08, 15:47   #39
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sansen for den type humor :enkel:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.