|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen min dusjer hver dag, gutta dusjer/bader 1 til 2 ganger i uka, evt oftere hvis det er behov. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer hver morgen. Den unge mannen bader 1 gang i uken.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer hver dag, mannen annenhver dag eller oftere ved behov.
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?
Den unge mannen vår blir vasket med klut morgen og kveld (han bader 1 gang pr. uke).
|
|
|
#8 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer hver dag - er en velværegreie. Vi trenger sikkert ikke gjøre det så omfattende hver dag, men det er nå deilig å dusje og vaske håret og sånn.
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Her i huset dusjer vi mennesker hver dag.
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer ca annenhver dag. Alt etter hva jeg holder på med. Lillemor dusjes når det trengs, ca 1 gang i uken, oftere om jeg ser det trengs, mye sand i håret og slikt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer annenhver dag, mannen likeså - gutta boys bader vel to ganger i uka.
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
Mine skifter truse hver dag, pluss at de tørker seg jo etter å ha vært på do. så å vaske seg morgen og kveld i underlivet blir ganske unødvendig synes jeg. ansiktet vaskes enten med rennende vann eller klut på kvelden, og ellers hvis de er skitne. blir selvsagt noe annet når de kommer i puberteten, men håper det er lenge til enda........ |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Her dusjer alle i huset hver dag. Katten får seg ofte en dusj, den også - flåtten må holdes unna i disse sommertider. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer to ganger daglig. 12- og 14-åringen dusjer daglig. Femåringen dusjer hver tredje dag.
|
|
|
#15 |
|
|
Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg har hund som har relativt langt hår under buken og på beina, er det sølete ute er bikkja full av søle og sand og da må han dusjes når vi kommer inn. Det hjelper ikke bare å spyle av han, kan spyle helt til deg ikke kommer mer sand og dritt, når jeg så tar på shampo og skyller han på nytt så kommer det utrolig mye dritt igjen. Vi har hund som få lov til å ligge i sofaen, så vi må være ganske nøye med å holde han ren. I tillegg har han bart som blir full av matrester og andre fornøyelige ting, så selv om ikke resten av bikkja må vaskes så må bartene vaskes med jevne mellomrom. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer hver dag. Barnet dusjer stort sett 2 til 3 ganger i uken, noen ganger oftere som nå i pollensesongen og når han forsøker å ta med seg halve sandkassen hjem fra bhg.
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Jeg signerer Veronal i sin helhet; samt utdyper at nå som vi ikke har bad dusjer jeg annenhver dag og har klutvask den andre dagen. Og det er styrete og ekkelt |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Viser tenner
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen dusjer hver dag, ungene annen hver dag og bikkja en gang i måneden, kanskje. Bikkja skylles med hageslangen de dagene han er møkkete. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen dusjer hver dag. Jeg MÅ dusje for å våkne jeg, så de dagene jeg trener blir det dusjen 2 ganger på en dag. Mathias bader et par ganger i uken.
|
|
![]() |
|
|