|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Barnebursdag | |||
Torsdag fra klokken 17-19 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 12,90% |
Fredag fra klokken 17-19 |
8 | 12,90% |
Lørdag fra klokken 14-16 |
32 | 51,61% |
Søndag fra klokken 14-16 |
18 | 29,03% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Helgen synes jeg er fin å bli bedt i bursdag på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Torsdag.
![]() |
#24 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Synes det er mest praktisk i helgen - lørdag ellers søndag spiller egentlig ingen rolle, men jeg krysset av for lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Synes det er greiest om Snuppa er invitert i bursdag i helgen - hverdager blir så stressende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Torsdag eller annen hverdag. Helgene er hellige familiedager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Vi legger alltid barnebursdagene til nærmeste lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Jeg syns det er greit på søndager. Det er en rolig dag uten kav og å hive en unge i et besøk passer meg fint.
![]() |
#29 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Jeg liker best sånne ting i uken. (ikke at vi har kommet dit enda da
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Nå har jeg begynt å synes at det er greit med hverdager, da kan jeg f.eks. dra og trene når han er der. Spesielt barnehagebursdager syns jeg er greit å ha på hverdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Jeg syns det er hyggelig å bli invitert i bursdag når som helst. Vi er ikke så fantastisk opptatt at vi ikke greier å få presset inn en bursdag i ny og ne.
![]() |
#33 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?.............. Sist redigert av gullet : 09-11-06 kl 09:45. Årsak: dobbelt opp fordi jeg ville si noe mer :glis: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Bursdag er bursdag når det måtte være, og vi får det til, men det hender at det er slitsomt for både store og små når det er i ukedagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Lørdag er en grei dag å feire barnebursdag på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Vi bruker helgene. Synes det er best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Jeg synes både lørdag og søndag er å foretrekke.
![]() |
|
|