Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gravid-antrekk i bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-08, 15:34   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gravid-antrekk i bryllup

Den til venstre, definitivt. Mora mi på over 60 har likedan kjole som den til høyre - så det sier sitt...

Gammel 25-05-08, 15:35   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg virkelig elsker Fly-sko, og de var virkelig flotte, men jeg syns de passer best til kortere skjørt. Hva med noe litt mer sandalaktig? Trenger ikke være høyere eller spissere, men litt åpnere?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 15:36   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den til venstre, definitivt. Mora mi på over 60 har likedan kjole som den til høyre - så det sier sitt...

Jeg skjønner hva du mener, Glitter - får se an hva jeg greier å gå i når den tid kommer. Jeg har både et par ganske høye Camper-sandaler og et par fine, høye Biviel-sko med rose på som kunne egne seg. Ellers tenker jeg at man har "lov" til litt av hvert når man vagger med mage, særlig i skoveien.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 15:44   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ellers tenker jeg at man har "lov" til litt av hvert når man vagger med mage, særlig i skoveien.

Absolutt. Høyhælte sandaler med tynne remmer er ikke alltid favorittfottøyet til gravide! Så selvfølgelig skal du gå for noe du holder ut i en kveld, det er jo ikke akkurat crocs heller.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 15:45   #25
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Den til ventre var finest på deg ja, så det med en gang.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 15:47   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Absolutt. Høyhælte sandaler med tynne remmer er ikke alltid favorittfottøyet til gravide! Så selvfølgelig skal du gå for noe du holder ut i en kveld, det er jo ikke akkurat crocs heller.

Nei, der går det en grense selv for en ihuga rund tupp-tilhenger som meg.

Gammel 25-05-08, 16:56   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ærlig som jeg er må jeg si at jeg hadde nok valgt noe annet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 17:07   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Gravid-antrekk i bryllup

Den til venstre ja, absolutt, egentlig er jeg enig i det meste glitter sier.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 18:07   #29
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Helt på linje med alle Glittersvar.

Gammel 25-05-08, 18:11   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til venstre, men eg syns du skal klippe den av ved kneet! Du har flotte bein og lange, mørke kjolar blir litt tungt.

Gammel 25-05-08, 18:31   #31
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Til venstre, men eg syns du skal klippe den av ved kneet! Du har flotte bein og lange, mørke kjolar blir litt tungt.

DET tenkte faktisk jeg også. Det er jo et sommerbryllup og jeg tror kjolen hadde blitt minst like fin som kort. Da vil du dessuten ha en kjole som går til rett under kneet når du ikke er gravid.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 19:10   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Hmm... Jeg synes heller ikke denne kjolen er så flott nederst, men egentlig liker jeg best å ha fotsid kjole akkurat i bryllup. Ellers foretrekker jeg det knelange - eller til rett over kneet.

Gammel 25-05-08, 19:16   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns du var rålekker i den første. Den andre ble du bare litt "uformelig" i ( ) siden det skjedde så mye i struktur og mønster og fasong. Jeg syns det er fint med ettersittende kjoler når man er gravid, og du kledde den veldig godt. Enkelt og pent!

Absolutt enig.

Den første var virkelig nydelig til deg!

Gammel 25-05-08, 19:22   #34
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte kjolen til høyre godt, jeg. Men du var fin i begge!

Gammel 25-05-08, 19:31   #35
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Den første fikk du virkelig fin figur i. Jeg hadde nok også godt for litt mer nette sko, men hey det er det det du liker og ikke minst er du gravid. Jeg endte opp med å gå barbeint i en konfirmasjon jeg var i da jeg var gravid. Jeg er absolutt ikke enig med bergljiot.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 20:02   #36
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig i den til venstre!

.. og neiiii! Ikke klipp den!

Gammel 25-05-08, 20:10   #37
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

På din flotte gravidkropp så var den første kjolen kjempefin!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 20:21   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg er absolutt ikke enig med bergljiot.

Det får du selvsagt lov til å være, dog påberober jeg meg retten til å si at jeg hadde valgt noe annet når noen er ute etter ærlige svar. Jeg synes rett og slett at kjolene var sekkete og traurige og at Elinblu hadde vært nydelig i noe annet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 20:27   #39
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det får du selvsagt lov til å være, dog påberober jeg meg retten til å si at jeg hadde valgt noe annet når noen er ute etter ærlige svar. Jeg synes rett og slett at kjolene var sekkete og traurige og at Elinblu hadde vært nydelig i noe annet.

Synes du den til venstre var "sekkete"? Jeg for min del synes den satt utrolig fint på deg Elinblu!! Flott figur du har og nydelig mage. Men er enig i at den kan dilles litt opp med sjal og smykker. Skoene synes jeg forøvrig er dødskule, liker skosmaken din veldig godt.

Gammel 25-05-08, 20:37   #40
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes du var veldig vakker i den til venstre!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.