|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterJeg har vel prøvd, og bruker jevnlig, mange av de nevnte produkter her jeg. Kjøper alltid First Price, Landlord, Euroshopper el.l. for å teste, og liker vi det så fortsetter vi å kjøpe det. Det eneste jeg kan huske å ha dårlig erfaring med er
![]() |
#2 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterOppvaskmaskintablettene fra Coop er gode, og oppvaskmiddelet også. Dopapir og tørkepapir kjøper vi alltid billigst av.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterVi kjøper også frukt og grønt fra First Price. |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterCoop sin tacosaus og tortilla-lefser er knallgode.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterVi bruker mye av forskjellige produkter som allerede er nevnt her. I tillegg synes jeg XP-flytende håndsåpe er veldig grei. Vi kjøper First Price tacokit som inneholder både salsa, krydderpose og tacoshell. Tacoshellene smaker helt forferdelig, men uansett så lønner det seg å kjøpe dette settet istedenfor å kjøpe f.eks. sausglass og løs krydderpose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkter
Vi handler egentlig det meste. Men her er hvertfall noen tips!
![]() |
#9 |
En Som Trener
|
Og jeg synes tacoskjellene er helt som vanlig, men at sausen er litt tam. Hver sin smak, som på alt annet.
![]() |
#10 |
A friend with benefits
|
Jeg er så enig, så enig! Vi bruker kun dem!
![]() |
#11 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterJeg liker absolutt ikke First Price bleiene, synes de bare ble en stor klump i rumpa jeg.. Men bleiene fra Lidl, de er jeg meget fornøyd med.. Vet ikke hvor mye man sparer, siden de nettopp har satt opp prisen. Men koster 50 kr pakken, og det er er vel 50 bleier i hver pakke. En Libero bleie koster vel nesten 2,50 stykke?
![]() |
#12 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterVi er vedlig fornøyde med First Price sin appelsinsaft.
![]() |
#13 |
tittel -en, titler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterFirst Price sine truseinnlegg er jeg veldig fornøyd med.
![]() |
#14 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterCoop Änglamark er vi kjempefornøyd med. Håndsåpa fra first price (den gule) er fin. Og i dag oppdaget vi at det finnes bomullssokker med antiskli fra first price, 3 for 19,- og de var jammen helt fine.
![]() |
#15 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterFirst Price sin appelsinsaft og husholdningssaft er blitt en favoritt de få gangene vi har saft i hus. Og Nordfjord (rema) har de billigste pølsene og de er veldig gode synes både jeg og de som har vært på bursdag her.
![]() |
#16 |
Fornøyd
|
Det ble den, ja.
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterDen der billig-baconchipsen de har på rema1000 liker jeg kjempegodt.
![]() |
![]() |
#18 |
A friend with benefits
|
Den er digg! Kom på at First Price sine saftis er knallgode!
![]() |
#19 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterVi handler mest på Coop og bruker bla bleiene deres (som er vedlig bra og svanemerket). Andre Coop-ting vi benytter er kaffe, tacoskjell, sweet`n sour, frokostblanding, pølser, sitronbrus, frokostjuice + en mengde Ænglamark produkter - våtservietter, stelleprodukter, musli, pasta, hermetiske tomater.
![]() |
#20 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling av gode billig-produkterHvitløksbaguettene til Lidl er kjempegode og de koster bare 10 kr for 2 stk. De har også gode rundstykker de 1 kr stk. Syns de slutter snart, kommer til å savne butikken.
![]() |
|
|