Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefaling av gode billig-produkter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-08, 22:58   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefaling av gode billig-produkter

Jeg har vel prøvd, og bruker jevnlig, mange av de nevnte produkter her jeg. Kjøper alltid First Price, Landlord, Euroshopper el.l. for å teste, og liker vi det så fortsetter vi å kjøpe det. Det eneste jeg kan huske å ha dårlig erfaring med er
* First Price flytende oppvaskmiddel (lukter som myggolje, inneholder Citronellol)
* First Price Fiskepinner (altfor "mørkt" fiskekjøtt)
* First Price salami (den er helt grei om man liker den rosa danskepølsa altså)

Kan ellers spesielt anbefale First Price pytt i panne med kylling og løk, den digger alle her hjemme. Og selvfølgelig First Price egg; kr 24,90 for 18 egg. Jeg har ikke sett at det har blitt slått på tilbud hos noen. Og Kokt skinke, servelat, fine rundtstykker, lomper, hvitløksbaguetter, pastasaus osv. Vi handler billig og godt!

Gammel 25-05-08, 23:36   #2
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oppvaskmaskintablettene fra Coop er gode, og oppvaskmiddelet også. Dopapir og tørkepapir kjøper vi alltid billigst av.

Gammel 25-05-08, 23:46   #3
Left
Passiv

Standard

Vi kjøper også frukt og grønt fra First Price.
Det eneste jeg har vært borti i forbindelse med "billigmerkene" som har vært rett og slett elendig, er de topakkene med tørkerull. De suger ikke i det hele tatt.

Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 23:55   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare sørg for å ligge unna kleenexboksene til 1st Price. Forferdelige greier.

Gammel 26-05-08, 09:24   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Landlord sitt oppvaskmaskinpulver fungerer helt fint i vår maskin i alle fall. 22 kr for 1,5 kg!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 09:37   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coop sin tacosaus og tortilla-lefser er knallgode.
Vi kjøper masse Änglamark-produkter (Coop); oppvaskemaskinpulver, våtservietter, pasta, en hel drøss. Alle Änglamark-produktene er svanemerket, så det jo en kjempebonus!

Gammel 26-05-08, 13:00   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker mye av forskjellige produkter som allerede er nevnt her. I tillegg synes jeg XP-flytende håndsåpe er veldig grei. Vi kjøper First Price tacokit som inneholder både salsa, krydderpose og tacoshell. Tacoshellene smaker helt forferdelig, men uansett så lønner det seg å kjøpe dette settet istedenfor å kjøpe f.eks. sausglass og løs krydderpose.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 20:43   #8
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Hva handler du i Sverige da? Noen gode tips?

Vi handler egentlig det meste. Men her er hvertfall noen tips!
Neutral vaskepulver og tøymykner, ofte pakketilbud og det er uansett billigere.
Kjøper mye hermetikk (bønner, kikerter, tomater og sånt diverse), fullkornspasta, mye økologiske varer (bedre utvalg og bedre pris).
Guldfågel eller Kronfågel kyllingfilet, quorn og mye av vegetarisk frossenmat, sånn som ferdig falafel og sånt.
Frosne bær til smoothies kjøper vi ofte men er ikke sikker på om det er noe billigere. Store poser

Gammel 26-05-08, 22:55   #9
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi bruker mye av forskjellige produkter som allerede er nevnt her. I tillegg synes jeg XP-flytende håndsåpe er veldig grei. Vi kjøper First Price tacokit som inneholder både salsa, krydderpose og tacoshell. Tacoshellene smaker helt forferdelig, men uansett så lønner det seg å kjøpe dette settet istedenfor å kjøpe f.eks. sausglass og løs krydderpose.

Og jeg synes tacoskjellene er helt som vanlig, men at sausen er litt tam. Hver sin smak, som på alt annet.

Gammel 26-05-08, 23:09   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Euroshoppers engangs vaskekluter (tørre) for bleierumper. Om man først bruker engangs liksom. (Dobbelt så mange som i Liberos tørrengangskluter, og dobbelt så gode!)

Jeg er så enig, så enig! Vi bruker kun dem!

Av våtservietter bruker vi så og si bare XP sine (Coop). Jeg er veldig fornøyd med FirstPrice sine truseinnlegg.

Gammel 26-05-08, 23:14   #11
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Jeg liker absolutt ikke First Price bleiene, synes de bare ble en stor klump i rumpa jeg.. Men bleiene fra Lidl, de er jeg meget fornøyd med.. Vet ikke hvor mye man sparer, siden de nettopp har satt opp prisen. Men koster 50 kr pakken, og det er er vel 50 bleier i hver pakke. En Libero bleie koster vel nesten 2,50 stykke?

Gammel 27-05-08, 00:29   #12
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er vedlig fornøyde med First Price sin appelsinsaft.
Også fornøyde med F.P maiskorn.
Mye annet bra har vært nevnt, kommer tibake med mer hvis jeg kommer på noe.

Gammel 27-05-08, 07:40   #13
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

First Price sine truseinnlegg er jeg veldig fornøyd med.

Gammel 27-05-08, 18:26   #14
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Coop Änglamark er vi kjempefornøyd med. Håndsåpa fra first price (den gule) er fin. Og i dag oppdaget vi at det finnes bomullssokker med antiskli fra first price, 3 for 19,- og de var jammen helt fine.

Og hvis tråden ble startet fordi man ville spare penger, vil jeg slå et slag for høns til middag! Det er dessuten miljøvennlig, siden hønsekjøtt egentlig bare er et biprodukt fra egg og kyllingproduksjon.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 18:36   #15
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

First Price sin appelsinsaft og husholdningssaft er blitt en favoritt de få gangene vi har saft i hus. Og Nordfjord (rema) har de billigste pølsene og de er veldig gode synes både jeg og de som har vært på bursdag her.

Gammel 27-05-08, 19:22   #16
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Og hvis tråden ble startet fordi man ville spare penger, vil jeg slå et slag for høns til middag! Det er dessuten miljøvennlig, siden hønsekjøtt egentlig bare er et biprodukt fra egg og kyllingproduksjon.

Det ble den, ja. Høns må jeg prøve en dag - takk for tips.

Prøvde Coop sin kjøttdeig av svin i dag. Veldig godt. Og hvitløksbaguettene var kjempegode!

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 20:55   #17
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Den der billig-baconchipsen de har på rema1000 liker jeg kjempegodt. (Mannen hater den, så det er vel smak og behag. Men jeg driter i mannen og kjøper den likevel. Så får jeg i det minste ha posen i fred. )

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 20:59   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Den der billig-baconchipsen de har på rema1000 liker jeg kjempegodt.

Den er digg! Kom på at First Price sine saftis er knallgode!

Gammel 27-05-08, 21:00   #19
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi handler mest på Coop og bruker bla bleiene deres (som er vedlig bra og svanemerket). Andre Coop-ting vi benytter er kaffe, tacoskjell, sweet`n sour, frokostblanding, pølser, sitronbrus, frokostjuice + en mengde Ænglamark produkter - våtservietter, stelleprodukter, musli, pasta, hermetiske tomater.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 20:57   #20
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Hvitløksbaguettene til Lidl er kjempegode og de koster bare 10 kr for 2 stk. De har også gode rundstykker de 1 kr stk. Syns de slutter snart, kommer til å savne butikken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.