|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt fargetÅ vaske den en gang til fester dessverre fargen bedre. Ellers kan jeg bare anbefale gallesåpe på det varmeste, det tar avfarging og overskuddsfarge veldig bra.
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt farget
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt fargetJa, jeg klasker meg noe på panna fordi jeg var så "glup" og forsøkte å vaske den en gang til. :grem:
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt farget
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt fargetMor Inagh har krøpet til korset og kjøpt ny jakke til guttungen.
|
|
|
#6 |
|
Javel
|
Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt fargetSå bra at du fant ny jakke. Kan jo håpe at gallesåpen (om du får tak i )i tillegg fikser den gamle så har han en i reserve også.
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt fargetDen jakka som ble farget har hengt ute i sola i dag, og den er faktisk blitt noe bleket allerede bare av det. Så, når jeg får somlet meg til å kjøpe gallesåpe og forsøker det i tillegg, kan det være vi har ei reservejakke, ja.
|
![]() |
|
|