|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia
Vi har hatt helpensjon (eller rettere sagt 5 dager med helpensjon, to dager med kun frokost) og det var helt TOPP. Masse forskjellig og GOD mat å velge mellom så noe som passer alle.
|
|
|
#4 |
|
blid
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaDa er vi tilbake etter to deilige uker på Sunwing Alcudia. Vi bodde på Princesa. Beliggenheten er helt topp - rett på stranda og en liten kilometer langs strandpromenaden inn til havna med litt butikker og masse restauranter. Stranda er på sitt beste rett utenfor Sunwing!
|
|
|
#5 |
|
Teller ned
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaHøres ut som dere er like fornøyd som vi var, Selma. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
blid
Enig i det! Kunne godt bodd på Victoria også - der er det stille og rolig, midt i mellom Princesa og Nuveas Palmeras
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaDytter litt på denne tråden jeg. Flere som har vært på Sunwing i Alcudia etter at det ble oppusset? Dere som bodde på Princesa, hva slags leilighetstype bodde dere i? Fornøyd? Noen som vet hvordan det er på Villa Princesa?
|
|
|
#8 |
|
blid
Vi bodde i 2-roms på skrå mot havet (i 2. etg med utsikt mot Victoria). Våre unger er for store til barnesenger så de ligger på sovesofaer på stua. Det går i alle fall helt fint med ei barneseng på stua på Princesa. Når det gjelder Villa Princesa så ligger det rett ved barnebassenget på Princesa. Jeg ville dobbeltsjekket om det er air condition der.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Vi bodde samme sted. Vi hadde babyseng til 3-åringen inne på soverommet og 6-åringen lå i midten av dobbeltsengen... Madrassene på sofaen i stuen av veldig harde!
|
|
|
#10 |
|
blid
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaGata bak Princesa er veldig rolig - ei stille boligate faktisk. Vi bodde som sagt ut mot Victoria og der var det veldig stille og fredelig. Kveldsunderholdningen på hotellet var slutt før elleve (vi merket ikke noe til den fra leiligheten vår). Leilighetene med ekstra stor veranda ligger rett over baren der kveldsshowene foregår.Utsikten mot stranda er fantastisk fra disse leilighetene men jeg ville aldri betalt flere tusen ekstra for litt større veranda. Hvis du ser på leilighetsskissene så tror jeg at vi bodde på 2110
|
|
|
#11 |
|
Tåler regn
|
Vi har bodd på Vila Princesa i fjor og i forfjor. Første året bodde vi i 2. etg m /havutsikt), i fjor fikk vi oss en Happy baby leilighet også Villa Princessa. Var supert med habby baby, da den var på bakkenivå, og vi hadde en liten hageflekk hvor vi satt opp et lite basseng til henne, mens vi selv slappet av på altanen eller på gresset. Jeg ville ikke bodd på Nuevas Palmeras. Der var det mye støy utenfor av mange folk. Jeg vil anbefale Vila princessa på det varmeste! Det var 20 meterned til stranden og bare noen få meter til barnebassenget. Som sagt, vi valgte denne plassen 2 år på rad. Går dere for en happy baby, så velg den som ligger helt fremme til venstre når en ser mot sjøen. Vi spurte etter den da vi bestilte. Vi siklet nemlig etter den året før, da vi bodde i andre etg |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaJa, og en ting til. Er det mulig å se bilder fra de ulike hotellene nå? Tidligere kunne man gå inn på de ulike hotellene å se bilder eller 360-graders visning. Jeg leter, men finner ikke.
|
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaTakk Selma! Aircondition er et must, må sjekkes. Vi hadde egentlig planer om 3-roms på Victoria men det er smekkfullt da vi tenker å dra. Med unntak av de ukene hvor det er hjemreise midt på natta, og det er uaktuelt.
|
|
|
#14 |
|
Teller ned
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaVi bodde i en to-roms på Princesa, to voksne og to barn. Lillebror på 21 mnd lå i reiseseng og snuppelure lå mellom oss. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Jeg ser at det finnes diverse alternativer på Princesa. På skrå mot hav, 2-roms leil, 2-roms mot hav, 2-roms med stor balkong Royal ++. Jeg er litt usikker på hva som lønner seg med tanke på støy. Liker å slippe unna underholdning og mas. Hvor vendte deres leilighet, og hvordan var gata på baksiden av hotellet støymessig? Var dere plaget av støy? Ser at restaurant osv. er flyttet fra Nuveas til Princesa...
|
|
|
#16 |
|
Teller ned
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaVi bodde ut mot gaten, opplevde støy en natt og det var pga avslutningsfest for lokale skoleelever. Det er nok noe støy i leilighetene som vender mot havet, de har restauranten og underholdningen under seg. Showet sluttet kl. 22-23, tror jeg. Det var ikke noe bråk etter det. Stille og rolig hotell med bare barnefamilier eller oldinger. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaVar på Alcudia nå fra 2 september og i ei uke. Minsten er 7 md. Helt greit,kort reisetid og veldig behagelig temperatur. Vi var på Sea club gjennom Ving. Veldig barnevennlig, også et ekstra pluss. Vi sjekket inn bagasjen på hotellet da vi skulle hjem, så de kjørte alt rett til flyet. Det var deilig og gå rett til gate da man har 2 barn som er trøtte og kjeder seg.
|
|
|
#18 |
|
Ekvilist
|
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaTakk for info angående Happy baby Perper. Jeg tittet på de leilighetene nemlig, men min mann var skeptisk fordi det ligger på bakkenivå. Dyr og sånt.
|
|
|
#19 |
|
Tåler regn
|
Var ingen problemer med dyr |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: Mallorca. Sunwing resort AlcudiaHøres bra ut perper! Jeg liker ikke dyr.
|
![]() |
|
|