Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini som er like god som en bh. Finnes det? Og hvor?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-08, 21:11   #21
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikini som er like god som en bh. Finnes det ? Og hvor?

Jeg tror jeg går for en slik en i år : http://www.longbeachny.org/vertical/...A5E69DC%7D.JPG

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 21:12   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hva er feks 80 der igjen?
36?

75 er i alle fall 34.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 21:13   #23
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Skal jammen meg sjekke ut. Tar med meg mastercardet i morgen og sier intete til mannen. Han ville selvsagt få sjokk om han hadde hørt hvor mye penger jeg kan finne på å bruke på den perfekte bikini! :utspekulert:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 21:14   #24
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg tror jeg går for en slik en i år : http://www.longbeachny.org/vertical/...A5E69DC%7D.JPG

Genialt! Noe å vise mannen om han finner ut hvor mye min snart nye bikini vil koste.

Gammel 29-05-08, 21:14   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

75 er i alle fall 34.

Ok, mente jeg brukte 32 i fjor ja, og det er nok 70.
Da er sikkert 36 - 80 vil jeg tro.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 21:15   #26
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ok. Selges Freya her hjemme også? Da kan jeg jo gå å prøve et sted?
Hmm..
Ingen som kan omregning av engelske bh-størrelser da?

VImsen: så dumt. Da må jo jeg også vaske ( min opprinnelige plan)!! Æsj! Men du, stikk opp om en annen dag!!

Jeg tror faktisk de har en del fint ved der jeg jobber.

Gammel 29-05-08, 21:17   #27
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Jeg synes det er så vanskelig med størrelser. Jeg synes ofte at 75 sitter best på , selv om det blir litt trangt, dvs bulker. Men når jeg velger 80 så går liksom spilene som regel ut under puppene. Da er det vel bedre med 75?

Helst tror jeg at jeg bør ha 75 DD. Men er så ukjent med den størrelsen. Er redd det blir veldig store skåler også. Sånn at man kan legge et eple i mellom liksom !

Gammel 29-05-08, 21:20   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres litt ut som 75 DD er størrelsen for deg ja.
De går jo litt ut og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 22:17   #29
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Googlet litt ang str, og fant:

Cup-str er som i Norge, ellers er målene i inches istedet for i cm. 1 inch er ca 2,5 cm, så da kan du enkelt regne om. F.eks. vil 34C være det samme som 85C i Norge.

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 22:24   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Pupper har jeg ikke, så jeg kan ingenting om overdeler. mage har jeg. Jeg liker best å kjøpe bukser som er litt stor størrelse. Da slipper jeg problemet med at den sitter stramt og lager buler slik som min normale størrelse gjør. Også liker jeg ikke minibuksene. Det er så dumt å klippe fotbalbanen i minibikini.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 22:27   #31
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært i prøverom i dag og prøvd bikini. Sørgelig syn.

Jeg trenger en god bikini for slappe 80 D (eller DD) pupper.
Og hva gjør man med buksen?
Velger man den som skjuler hele magen og man ser ut som en stappet julegris. Eller velger man den som går neden for magen, og man slipper det hele laus?

FInnes det noe på nettet som kan hjelpe meg? En butikk som selger vidunderet? Et merke jeg ikke visste fantes?
Vet ikke om jeg orker flere prøverom.

Tror jeg rett når jeg tror at du bor i en by som begynner på H?
I så fall vil jeg anbefale deg å gå på Hanskemagasinet i Strandgaten. Der har jeg fått veldig god hjelp, både til bh'er og bikini. Bikinien jeg kjøpte sitter like godt som bh'ene mine, og jeg er str 75G.
Det er dyrt, men virkelig verdt det.
De har gode bikinitruser der også, og veldig flinke å hjelpe til med å finne det som passer deg.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 22:36   #32
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Tror jeg rett når jeg tror at du bor i en by som begynner på H?
I så fall vil jeg anbefale deg å gå på Hanskemagasinet i Strandgaten. Der har jeg fått veldig god hjelp, både til bh'er og bikini. Bikinien jeg kjøpte sitter like godt som bh'ene mine, og jeg er str 75G.
Det er dyrt, men virkelig verdt det.
De har gode bikinitruser der også, og veldig flinke å hjelpe til med å finne det som passer deg.

Kjenner du meg?

Har ikke vært der nei. Men det er nok et av stedene som får besøk av meg snart.

Ser du er utflyttet også. Store sjanser vi kjenner hverandre føler jeg.
Ser Jenna også er utflyttet. Hmmm.

Berglijot: VI klipper fotballbanen neste gang. Dog ikke i bikinien.

Gammel 29-05-08, 22:40   #33
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Kjenner du meg?

Har ikke vært der nei. Men det er nok et av stedene som får besøk av meg snart.

Ser du er utflyttet også. Store sjanser vi kjenner hverandre føler jeg.
Ser Jenna også er utflyttet. Hmmm.

Jeg vet ikke jeg, om vi kjenner hverandre altså. Det kan jo hende.

Du får sende meg en PM om du vil, så kan vi ta det der.

Gammel 29-05-08, 22:41   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Tja. Vi får ny klipper i morgen, så jeg kan ikke garantere at jeg ikke klipper hele greia. Jeg må jo se hva den duger til.

Jeg håper ikke Hannah kjenner meg.

Gammel 29-05-08, 22:44   #35
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Hannah: jeg kjenner visst nok folk her. Men om du plutselig får en ide om hvem jeg er, så må du sende meg en PM. Please!! Berglijot tok meg på første forsøk!!

Grattis med klipperen da Bergis!

Gammel 29-05-08, 22:44   #36
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg håper ikke Hannah kjenner meg.

Neivel nei?

Det gjør jeg sikkert ikke heller.

Gammel 29-05-08, 22:46   #37
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Berglijot tok meg på første forsøk!!

Jeg var veldig stolt da. Dessverre to Busy meg like raskt. Ja, og Hannah må gjerne sende pm om hun kjenner meg.

Takk for det. Jeg elsker å klippe plen og må nesten sloss med ungene. De vil også.

Gammel 29-05-08, 22:46   #38
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Hannah: jeg kjenner visst nok folk her. Men om du plutselig får en ide om hvem jeg er, så må du sende meg en PM. Please!! Berglijot tok meg på første forsøk!!

Det skal jeg. Du får gi en lyd, om du tror du vet hvem jeg er da.

Gammel 29-05-08, 22:46   #39
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Neivel nei?

Det gjør jeg sikkert ikke heller.

Det er nok som kjenner meg her og du skal ikke se bort i fra det.

Gammel 29-05-08, 22:47   #40
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Nå kjenner jeg at jeg blir skrekkelig nysjerrig her altså.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.