|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Takvifte?Den grisefine er griseeffektiv og stillegående, og kommer også i ensfarget samt blank (tror jeg). Og har fjernkontroll, og lys i kuppelen som også betjenes fra fjernkontrollen. Den har tre hastigheter, kan gå begge veier og jeg kjøpte den på ROOM, men det er mange år siden.
![]() |
![]() |
#5 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takvifte?
Kjære vakre vene, den viften blir ikke min!!
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Takvifte?Vi hadde sånn som i hovedinnlegget og jeg kunne ikke ha den på når jeg skulle sove. Den bråkte så vanvittig og hadde ikke akkurat noe effekt. Jeg var så snill at eksen fikk den når vi flyttet fra hverandre.
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2013
![]() |
![]() Sv: Takvifte?Hvor i Norge anbefalles det å kjøpe takvifte? Det er veldig viktig at den er stillegående. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|