|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Forhold med 3Man skal ikke langt utenfor A4-boksen før folk begynner å snakke og spekulere, og helt uten å ha sett intervjuet så skjønner jeg at dette er finfint stoff for dem som liker å spekulere om andre. Det er vel ikke mindre enn de venter seg når de velger å være åpne om forholdet sitt i media. Jeg får litt frysninger både av at de står frem på den måten og at folk krafser og spekulerer i privatlivet deres, men som en del av en samfunnsutvikling syns jeg dette er svært interessant. De er nok ikke unike i sitt valg av samlivsform.
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Forhold med 3Jeg syns de er et interessant "tilfelle" siden jeg tror at historisk sett (og på verdensbasis) så består de fleste polygamiske ekteskap veldig sjeldent av rene kjærlighetsekteskap. Det har vel ofte vært mer fornuft inne i bildet, enn forelskelse. Det er også langt mer vanlig med flerkoneri, enn med flermanneri, og sett i fra et feministisk ståsted kan jo det være litt betenkelig.
![]() |
#23 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forhold med 3
Jeg ser ikke på det som krafsing i deres privatliv. Dette er jo noe de har gått ut med dette selv, og det er kanskje for å sette søkelys på det. Det er jo viktig å diskutere og se flere sider på saken, for selv å få en bedre forståelse for hvorfor noen velger å ha et slikt forhold. Det er jo ikke sjelden at man kan forandre mening, nettopp for at man får fram forskjellige sider man faktisk ikke hadde tenkt gjennom før. Hvorfor folk reagerer negativt er vel man tenker ut fra hva man selv kunne godtatt og hva man selv måtte ønske ut av et evetuelt forhold.
![]() |
#24 |
Borte
|
Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at et slikt forhold lar seg gjøre, og jeg tror ikke det er så veldig uvanlig heller, selv om det ikke er så mange som lever sånn i full åpenhet i Norge. Det bryter helt klart med mine personlige grenser også, men det er jo uinteressant egentlig. Jeg skal jo uansett ikke leve sånn, men jeg gjør mange andre ting i livet mitt som bryter med hva andre syns er normalt - og det er ganske små ting i forhold til dette - og nettopp derfor vil jeg ikke umiddelbart betvile andres motiv for utradisjonelle valg.
![]() |
#26 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Forhold med 3http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Forhold med 3Spennende diskusjon dette her. Mener å ha lest at den unge er niesen til konen hans faktisk.
![]() |
#28 |
Tilpasser tittel
|
*også fordomsfull*
![]() |
#29 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forhold med 3De får mye gratis reklame for firmaet sitt. Det ville vært interessant å vite hvor mye denne reklamen er verd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Forhold med 3Jeg synes i likhet med flere andre at dette er veldig interessant, og har egentlig ingen ting imot en sånn form for "ekteskap". Jeg tenker mer på det rent praktiske, og det blir jo bagateller til sammenligning med etiske og moralske spørsmål. Sover alle tre i samme seng? Er det en slags ruleringstjeneste? Hvordan organiseres husarbeid og nedbetaling av huslån osv. Jeg skulle likevel, i likestillingens navn, likt å se en dame gift med flere menn.
![]() |
#31 |
frakoblet
|
Dette syns jeg var et underlig utspill. Vi snakker om en mann her, ikke alle.
![]() |
#32 |
XXX
Damene hadde hvert sitt soverom, og han lå annenhver natt i damenes seng. Når de kjørte bil, så var det slik at når den ene kjørte, så satt de to andre i baksetet, slik at det skulle bli likt fordelt...resten du spør om hørte jeg ikke de snakket noe om.
![]() |
#33 |
XXX
De hadde jo selvfølgelig fortalt familie og venner om dette, og for at ting skulle komme ut på en riktig måte, så ville de gå ut i pressen og fortelle det som var sant.
![]() |
#34 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Forhold med 3Jeg synes også konene var veldig like, den yngste var jo bare en yngre utgave av den eldste liksom
![]() |
#36 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Forhold med 3Jeg så det også,
![]() |
#37 |
rakkarpus
|
Der der har nok ikke noe lån! Mangemillionærer. Det slår meg vel også at det kan være noe av grunnen til at hun eldste ikke gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Forhold med 3Mann med peng. Kone som er lei av sex livet med denne mannen. |
![]() |
![]() |
#39 |
rakkarpus
|
Der tror jeg du har veldig mye rett tiril |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|