Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør jeg/vi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-08, 23:02   #21
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Hva gjør jeg/vi?

Hvordan går det/gikk det? Har tenkt så mye på den stakkars jenta..

Gammel 06-06-08, 18:48   #22
Rubimor
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Rubimor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bare en liten oppdatering...Jeg maila til kontaktpersonen vi hadde i barnevernet (den natten)...Hørte ikke mer og jenta fortsatte å si at mor slår osv...vil ikke gå hjem....
I dag igjen var hun her hysterisk gråtende. Mamma slår, jeg har rømt fra henne....
Jeg ber henne komme inn og mor kommer også...Hun drar ungen med seg hjem i strømpelesten. Jeg ringer barnevernet som takker meg for at jeg ringte...Hun kunne opplyse at henne jeg sendte mailen til var sykemeldt, men at hun skulle vidreformidle dette..
Dettte var ca kl 14 i dag...Ungen sitter fortsatt innesperret på soverommet hjemme. Får ikke komme ut sier mor...Ingenting skjer.....
Hun stakk av men ble innhentet av moren. En nabo som oppserverte dette kunne fortelle at barnet så helt fryktelig ut, blå under øyne og hadde grått mye...
Jeg er søkkfortvilt!!!!!!!!!!!

Rubimor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 18:58   #23
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Uff stakkas barn. Kan du ikke bare gå og hente henne?

Gammel 06-06-08, 19:05   #24
Rubimor
Nybegynner

Standard

Det får jeg vel aldri tillstelse fra mor til.....

Gammel 06-06-08, 19:06   #25
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ringer selvsagt politiet.

Gammel 06-06-08, 19:08   #26
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette høres jo helt forferdelig ut!!
Hvorfor kommer ikke barnevernet og henter henne i dag??
Noe må jo skje her før moren får tatt henne ut av landet.
Stakkars liten jente.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 19:09   #27
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eller politiet,ja.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 19:09   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du ringer selvsagt politiet.

og Amen til det!

Når ikke du sjøl kan gå inn og hente en unge, som tydelig burde vært hentet av barnevernsvakta forlengst, så ring politiet.

Gammel 06-06-08, 19:58   #29
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ring barnevernet asap. Det ikke uvanlig at folk "flytter fra" barnevernet, og slipper unna med det. Dessverre.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 20:38   #30
Rubimor
Nybegynner

Standard

Ja nå ringte jeg barnevernet i dag men det har ikke skjedd noe etter det. Hører bare at ungen sitter innelåst i leiligheten like bort for oss, mens de andre barna i gata er ute å leker.
Virker ikke som barnevernet bryr seg. Tipper dem tok en tlf til mora og gjorde saken ennå verre ettersom hun ikke får komme ut nå....

Gammel 06-06-08, 20:39   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare å ringe politiet og melde bekymring der.

Gammel 06-06-08, 23:27   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars henne og stakkars deg som sitter der maktesløs. Ring politiet! Om ikke annet så blir det registrert et sted.

Gammel 06-06-08, 23:48   #33
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis ikke barnevernet bryr seg så ring politiet. De plikter vel å reise dit.

Skjønner godt du er fortvilet over dette. Men gi deg ikke før noen tar ansvar. Få naboen som observerte dette også til å ringe barnevern og politi.

Gammel 07-06-08, 21:45   #34
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Du må ringe politiet som de sier her! Jeg synes ikke du har noe annet valg!

Om ikke barnevernet gjør jobben sin, er iallefall politiet pliktet til å komme å se til dem. De kan også kontakte barnevernet og be dem komme å gjøre jobben sin.

Det er en skam at de ikke har gjort noe i denne saken,iallefall om det er så ille som det høres ut! Men som sagt i et tidligere innlegg i en annen tråd så er nok dessverre barnevernet til tider mer foreldrevern enn barnevern...

Gammel 07-06-08, 23:22   #35
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Uff av meg for en historie.

Jeg tror jeg hadde ringt politiet for deretter og ringt barneversvakta for å informere om at politiet var blitt kontaktet.

Ellers kan det godt være jeg hadde kortslutta og tatt et hjemmebesøk selv hos moren. :hissigpropp:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.