|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg er ikke flink til å prikke, men når jeg gjør det, er det av to grunner: Enten fordi jeg har funnet et innlegg treffende, godt eller morsomt, uavhengig av hvem som har skrevet det. Andre ganger prikker jeg for å komme med en kjapp hilsen eller kommentar til noen jeg kjenner, som ikke har noe med et bestemt innlegg å gjøre. Jeg kunne brukt PM til det siste, men velger ofte prikk, fordi det er kjapt, kort og "uforpliktende" for mottaker. Dermed prikker jeg altså både innlegg og brukere, men av ulike grunner. Dette er jo ingen konkurranse i hvem som har flest ryktepoeng, så jeg ser ikke problemet med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker ofte som takk for svar, også bruker jeg det som en "light" versjon av pm'er.
![]() |
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg synes alle tråder som har med prikker å gjøre ender opp som prikketigging, enten det er HI eller andre i tråden.
![]() |
#4 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker ikke så veldig mye, men tenker aldri over hvem som får mine prikker. Jeg takker for svar på mine spørsmål, skryter av de som er aktive i treningstråden og ellers prikker jeg innlegg som jeg er veldig enig i.
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg grønnprikker når et innlegg imponerer meg, rører meg, får meg til å nikke i fullkommen enighet eller le høyt, samt når jeg har ekstrakommentarer som ikke passer i tråden. Og så rødprikker jeg når et innlegg gjør meg veldig sint. Jeg føler overhodet ingen forpliktelse til å være «flink» til å prikke nye medlemmer bare fordi de er nye.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem prikker du?
Samme her.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvem prikker du?
Ja, det blir jeg også. Jeg kan huske flere flotte entreer. :mimre:
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker som nolo, og oftes prikker jeg morsomme innlegg som får meg til å le. Jeg rødprikker når jeg er veldig uenig, det kan være alt fra fotball til politikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker for sjeldent. Merker at det er vel de samme som får prikker av meg, for jeg får ikke prikket noen nå for tiden. Må prikke andre før jeg kan prikke de igjen. Kan heller ikke prikke bare for prikke.
![]() |
#11 |
Nattrangler
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg tenker ikke over hvem jeg prikker. prikker vel oftest for å takke for svar i en tråd jeg har laget, gir også ofte jeg er enig prikker, gratualasjonsprikker, bilder får også ofte en prikk, gode innlegg, morsomme innlegg, gir prikker for å oppmuntre og for å trøste, Tenker ikke over om de er nye eller gamle. (kjenner ingen her iRL)
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvem prikker du?Tja, generelt sett kunne jeg vel vært flinkere til å prikke. Men jeg prikker for å takke for tilbakemeldinger, for å gratulerer, for å skryte av noen, for å trøste og for å oppmuntre. Jeg prikker hvis et innlegg er veldig bra, hvis jeg er enig eller hvis et innlegg får meg til å le.
![]() |
![]() |
#13 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker når jeg er enig- eller uenig, men synes det er et godt innleg- innlegg som får meg til å le liker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg innlegg jeg syns er: informative, velskrevne, godt argumenterte, morsomme og hyggelige.
![]() |
#16 |
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker når jeg synes innlegg fortjener en prikk. :enkel sjel:
![]() |
#17 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg prikker når jeg leser et bra/morsomt innlegg SAMTIDIG som jeg husker på at det går an å prikke. Det er nemlig ikke alltid jeg klarer å ha to tanker i hodet samtidig, selv om jeg er kvinne. Tror jeg har sendt to-tre rødprikker også, da var jeg veldig opprørt og angrer på det, rødprikkene altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvem prikker du?Jeg tror faktisk jeg har litt større terskel for å prikke de jeg kjenner enn de jeg ikke kjenner godt. Litt fordi de jeg kjenner vet at jeg som oftest er enige eller ler av det de skriver uansett, og så prikker jeg veldig bevisst når noen nye skriver et godt innlegg, for de har jeg veldig lyst skal fortsette på forumet.
![]() |
|
|