Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Adventsstake?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 20:14   #21
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventsstake?

Jeg kjøpte ny i går - på Åhlèns.
Den er hvit, helt enkel og med lilla lys ble den smekker. (for ikke å snakke om at den kostet 75 kroner )

Jeg stæsjet den oppå en lilla brikke som for anledningen ble oppgradert til duk -og vips så har jeg pyntet til advent.

Gammel 30-11-06, 21:09   #22
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også lyst på adventstaken til Georg Jensen ...

Jeg laget to adventstaker/dekorasjoner i ettermiddag:

Det enkle er ofte det beste.

Litt mer stæsj ...
Bytter til hvite eller røde lys lillejulaften.

Den gamle smijernstaken får ligge på loftet i år.

Gammel 01-12-06, 10:47   #23
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Fine adventslysestaker dere har... Jeg kjøpte nettopp en i forrige uke som jeg fikk 50% i avslag på, de skal legge ned butikken... Kan være jeg har en fra før av husker ikke lenger hva jeg har ser du og sånn er det hvert år

Sist redigert av Lille Blink : 01-12-06 kl 14:40.
Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 14:02   #24
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt meg ny på Nille i år.
Den er vel egentlig litt mere julepreget, men med lilla lys så blir det bra. Bytter til røde lys på julaften.

Adventsstaker har jeg en hel haug av tror jeg.
En i trolldeig jeg har laget selv, en med engler fra Sparkjøp (den var billig, ikke fin) En i smijern har jeg vist ett eller annet sted også. Dessuten påstod mamma at jeg har en, men som må pusses. (tror hun forveksler det med en kandelaber jeg fikk av de for mange år siden, den gangen jeg ville ha det)

Gammel 01-12-06, 14:15   #25
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har adventsstaken til Georg Jensen. Fikk den til jul i fjor av min snille svigermor.
I fjor brukte jeg den en stund etter jul, og tenkte at "den er så fin, den kan brukes mer enn bare i adventstiden".

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 14:23   #26
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan ser adventsstaken fra Georg jensen ut? Noen som har bilde?

Gammel 01-12-06, 14:28   #27
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ble også nysgjerrig. Den var jo ganske fin!

Sist redigert av Kaz : 01-12-06 kl 14:35.
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 15:02   #28
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Den er lekker!

Gammel 01-12-06, 15:02   #29
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Men må man kun ha lilla lys?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 15:03   #30
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Den var stilren og fin ,ja!

Gammel 01-12-06, 15:07   #31
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Men må man kun ha lilla lys?

Nei, jeg bruker hvite lys i adventen også! Vet at noen bruker røde også.

Gammel 01-12-06, 15:08   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Flott, jeg har kjøpt røde iår. Faktisk første året vi skal ha adventstake!

Tusen takk for svar!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 16:20   #33
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er min:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0299.JPG (48,7 KB, 337 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 21:11   #34
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Er mange som har hvite lys ser jeg... Her blir det lilla, det er jo det som er advent fargen

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 21:17   #35
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte denne igår:

Med kremhvite lys og noen nydelige mansjetter med grønne/rød/gull-kuler ble dette kjempelekkert på langbordet!

Kjøpte forresten denne også, og hang på døra:

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 23:28   #36
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor får man kjøpt Georg Jensen sin adventstake ?
Har kjøpt en ny i år fra Tilbords, men noe så inn i granskauen upraktisk at den nesten går innunder bomkjøp. Og dem er det ikke mange av

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 23:32   #37
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Her er min:

Den var fin! Er det en gammel en?

Jeg har gjort noe lignende som Canisa.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 00:07   #38
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Her er min, fra Black Design:

Skulle ha røde lys i år, men mannen satte seg på bakbena - fullstendig uventet. Lysene i adventsstaken skal være lilla, så lilla lys ble det. Han bryr seg minimalt om juledill, så da han faktisk hadde en sterk mening om dette ble det sånn

Gammel 02-12-06, 00:09   #39
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Her er min, fra Black Design:

Ligner jo litt på den jeg har kjøpt!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 00:32   #40
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Denne kjøpte jeg meg idag.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.