|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-of. Hvor OFTE ligger du i sofaen?Flere timer hver dag. Kan helle gips i ei sofapute og lage en kopi av rompa mi.. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spin-off. Hvor OFTE ligger du i sofaen?Jeg sitter/ligger på sofaen hver dag. Nå har vi kjøpt ny sofa hvor det er plass til at hele familien kan sitte/ligge. Jeg er en sofagris.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spin-off. Hvor OFTE ligger du i sofaen?Jeg sitter/ligger hver dag i/på sofaen.
|
|
|
#26 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Spin-of. Hvor OFTE ligger du i sofaen?
Jeg har aldri truffet på andre retzer i cyberworld så jeg er forhåpentligvis meg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
nygift
|
Sv: Spin-off. Hvor OFTE ligger du i sofaen?Hver dag, sitter der enten jeg ser på tv, bruker pc, leser, betaler regninger eller bare slapper av.
|
|
|
|
#28 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off. Hvor OFTE ligger du i sofaen?Jeg har en så e l e n d i g sofa at jeg nesten unngår den. Men etter at vi fikk tv i hus igjen, blir det vel i hvert fall en tur innom sofaen annenhver dag. Og nå som jeg er gravid, krasjer mer jeg mer enn vanlig i horisontalen. Men jeg surfer ved spisebordet og slenger meg veldig, veldig sjelden før klokken 21 på kvelden.
|
|
|
|
#29 |
|
Javel
|
Sv: Spin-off. Hvor OFTE ligger du i sofaen?Ikke så ofte jeg sitter i sofaen. Men vi ha to recliner stoler foran tv og der er jeg innom nesten hver kveld. Strikker og ser på tv.
|
|
![]() |
|
|