|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du? | |||
| Du så det komme og hadde vogna innstilt mot de andre kassene og går over lik for å komme først |
|
9 | 5,84% |
| Du lirker deg diskret i retning av den nye kassen, men lar de mest iherdige brøyterne komme foran |
|
25 | 16,23% |
| Du ser kjapt over handlevogninnholdet foran deg i køen og lar dette bestemme hva du gjør videre |
|
86 | 55,84% |
| Du går mot den nye kassen,men prøver å ikke snike ift. de som var før deg i køen |
|
39 | 25,32% |
| Du overlater til andre å sloss om den andre kassen. Herlighet. |
|
14 | 9,09% |
| Du blir stående, men irriterer deg grenseløst over folks mangel på køkultur og alminnelig folkeskikk |
|
9 | 5,84% |
| Annet (utdyp evt. i innlegg) |
|
5 | 3,25% |
| ..og som seg hør og bør på FP: Dustepoll! |
|
2 | 1,30% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen ...)Blir stående. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
trøtt
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen ...)Det kommer an på litt av hvert. Om jeg er alene eller har med meg to fornøyde gutter blir jeg stående, men om jeg har en trøtt, sliten, småsyk, hylende, gråtende, utålmodig gutt (eller to) med meg hiver jeg meg nok rundt for å komme først i den nye køen.
|
|
|
#24 |
|
Administrator
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen ...)Hvis det er veldig mye kø så bruker jeg å ta en ekstra runde rundt hyllene ved de tomme kassene i påvente av at de åpner, da kommer det enten noen eller køen avtar. Om jeg allerede står i køen så vurderer jeg innholdet i handlevognene foran før jeg eventuelt beveger meg mot den nye kassen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Er jeg langt framme, bir jeg stående. Er jeg langt bak brøyter jeg meg frem på en snill måte
|
|
|
#26 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen ...)Du lirker deg diskret i retning av den nye kassen, men lar de mest iherdige brøyterne komme foran. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen ...)Jeg har god kø-kultur, men jeg havner alltid i den køen som går tregest! Hvis jeg bytter kø så havner jeg bak en eller annen treging der og
|
|
|
|
#28 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen ...)Du så det komme og hadde vogna innstilt mot de andre kassene og går over lik for å komme først
|
|
|
#29 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Køkultur i matbutikkenJeg leser køen, hvis noen andre er veldig frempå og kølei, holder jeg litt tilbake, men går bestemt mot nyåpnet kasse. Følger de lite med, går jeg med raskere skritt.
|
|
|
#30 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)
Jepp, jeg pleier også å prøve på det der, men nekene kommer støtt.
|
|
|
#31 |
|
Epikur
|
Sv: Køkultur i matbutikken
Haha, jeg har fremdeles traumer over å se en ny og uvant side av min mormor da jeg var barn. Det var salg på stoff og gardiner på EPA i annenetasje på det gamle Tveitasenteret og mormor bykset oppover rulletrappen og halte og slet i "sin ende" av gardiner og stoff.
|
|
|
#32 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikkenJeg sto i kø på Kappahl idag, og damen foran meg gikk over i køen ved siden av(den så muligens kortere ut, men damen som sto der hadde kjøpt MASSE!). Jeg tenkte meg ikke helt om og sa "du går dit du da, så står jeg her"(jobber i barnehage og greit å benevne litt..
|
|
|
#33 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikkenJeg går over til den nyåpnede kassen, men lar de som sto foran meg gå først hvis de bytter kø. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Køkultur i matbutikkenJeg stemte annet, jeg har en kombinasjonsvariant..:
|
|
|
#35 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Køkultur i matbutikkenDet kommer an på hvor langt fremme jeg er i køen. Er jeg nr. 3 eller kanskje 4 så syns jeg at jeg har litt "hevd" på å gå over (hvis det er rett før nummer 2 blir betjent). Jeg ville aldri gått over dersom jeg stod langt bak. Hvis da ikke ingen i køen følger med i det hele tatt, slik at "noen" bare må ta ansvar og flytte seg.
|
|
|
#36 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Køkultur i matbutikken
Jeg var på Exit i dag - der var det 50% og gudbedre! Folk var som ville dyr! Utenfor butikken stod mengder av vogner med 0-4-åringer som bæljet av full hals, mens mødrene raste rundt i butikken, kastet klær rundt seg og, ja...
|
|
|
#37 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)
Er du min mann? ER jeg veronal? *personlighetsforstyrret*
|
|
|
#38 |
|
Metallica!!
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Ser an vognene foran meg.
|
|
|
#39 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Køkultur i matbutikkenJeg ser an hvor mye som er i handlevognene hos de som er før meg i køen. Er de vognene stapp fulle, ja så kommer jeg meg kjapt over til neste kasse.
|
![]() |
|
|